schoonouders vinden dat ik de kindere te koud aankleed

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door wolchu, 31 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ieder kind (mens) is anders.
    De 1 koudelijk en draagt 2 truien, terwijl een ander alleen een tshirt draagt.

Jij kent je kids het beste.

Bij mij zijn beide kids anders aangekleed.
    Dochtertje heeft het snel koud

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Het ligt maar net aan de locatie. Wanneer ik naar mijn schoonouders ga weet ik dat alles daar goed geïsoleerd is en de verwarming aanstaat en dubbelglas en de deuren dicht en de ventilatieroosters open, etc. dan kleed ik mijn kereltje dunner aan dan wanneer ik dat thuis zou doen (verkapt-zie-mij-in-een-tochtige-krot-wonen). Ons huis is erg koud, vangt veel wind en is slecht geïsoleerd dus daar moet je je op kleden. Dan kun je er beter een vestje overheen aantrekken.

Overigens lukt dat prima en met een speelgoedmat op de grond, dikkere gordijnen, verwarming etc. is het hier ook best uit te houden. Tenzij je stil zit - want dan moet je een vest aantrekken.

3. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Het lijkt we of (schoon)ouders alleen maar kunnen zeuren over de aankleding van hun kleinkinderen.... hier krijg ik ook altijd commentaar op de aankleding van m'n dochter... nu heeft ze een spaghettibandjes romper aan met een trui... in haar tas voor de gastouder zit nog een dun shirt en een vest voor het geval ze haar trui bevuilt.
    Hier slaat schoonmoeder ook ALTIJD de mouwen om! Echt geen gezicht! En de mouwen hangen echt niet over haar handen heen ofzo! Zo debiel!

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Mijn kinderen lopen het liefst de hele dag in een tshirt. Ze slapen alleen in ondergoed, ongeacht de temperatuur en bij inspanning zweten ze snel.
    Het zijn echte warmbloedjes en als ze het koud hebben melden ze het écht wel.
    Mijn moeder zegt ook ALTIJD " hebben jullie het niet koud jongens? "

Deel Deze Pagina