schoonouders vloeken enorm!! help

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Cindell, Sep 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moniponi

moniponi Fanatiek lid

Sep 21, 2012
    3,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat het leuk was!

Als je je zoontje begint uit te leggen dat het geen leuke woorden zijn, jij niet wil dat hij ze zegt, en dat opa het helaas wel doet en dat je dat ook niet fijn vindt (in jouw woorden) waar opa bij is, heeft het misschien ook wel wat effect ;)

2. Porsche

Porsche Niet meer actief

Jawel zulke mensen veranderen wel als ze maar willen!
    Mijn vader zei ook heel vaak gvd! En en we hebben hem erop gewezen en uitgelegd.. En hij probeert het krijgt hij iedere keer als hij gvd zegt een draai om zijn oren van mijn moeder whahaha

Maar lastig je situatie hoor meid!! Sterkte

3. Cindell

Cindell Actief lid

Oct 20, 2010
    359
    0
    0
    pas afgestudeerd aan avondschool als grafisch vorm
    België, Limburg
    @moniponi: goede tip. Al hoop ik dat ik me zorgen maak voor niks. En dat mijn invloed over niet vloeken groter is dan zijn invloed over vloeken.. Hoop doet leven..

@porsche: whaha!! Das een goeie. Ma da durft schoonma niet.

4. piemie

piemie Fanatiek lid

Mar 28, 2009
    1,769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Tja hier weet zoonlief heel goed wat hij wel en niet mag zeggen. Sommige dingen mogen kinderen niet zeggen, weet hij. Ook dingen als 'weet ik veel' wil ik van hem niet horen terwijl ik het zelf ook nog wel eens zeg. Net als ik er wel eens een scheldwoord uitfloep.

Maar goed alle kinderen zijn anders. Het is onnodig om zoveel te vloeken in het bijzijn van kinderen maar niet iedereen denk er zo over.

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Vloeken is sowieso onnodig.. Maar eenmaal,aangeleerd wel weer lastig af te leren :)

6. Cindell

Cindell Actief lid

Oct 20, 2010
    359
    0
    0
    pas afgestudeerd aan avondschool als grafisch vorm
    België, Limburg
    @piemie: wist uw zoontje dat ook rond 2 jaar? Of vanaf wanneer ben je daarmee begonnen? Waarschijnlijk van zodra hij iets slechts zei..

Inderdaad saskia, slechte gewoontes zijn sowieso moeilijk af te leren.

Share This Page