Euh... en ineens is ze overal uitgegroeid ofzo Nu ik pas nog een hoop heb uitgezocht en weggedaan, is het net of ze niets meer heeft. Goed, vier jaar dus en wat is er nog: - kassa met toebehoren (geld, boodschapjes etc.) - 2 a 3 poppen - kinderwagen - toebehoren poppen - lego twee bakken - heeeeeel veel knutselspullen - heeeeeel veel boekjes - wat klein spul als een little pony, knuffeltjes enzo - spelletjes flinke stapel Ik heb het idee dat er best iets bij kan, vooral ook omdat het knutselen in veel gevallen samen gaat, maar ook eenzijdig kan worden. Dus echt dingen waar ze alleen een hoop mee kan zijn er niet veel. Spelletjes, puzzels en lezen nodigen enorm uit om samen te doen. Alles bij elkaar heeft ze waarschijnlijk genoeg, maar ik zoek iets waarbij ze ook alleen aan de slag kan.Met lego kan dit bijvoorbeeld prima en haar poppen ook. Maar er zal nog iets zijn toch? Wat hebben jullie in huis?
@chantal; die winkel heeft ze al, dat is de kassa met toebehoren. (winkel met toebehoren was makkelijker geweest.. hahaha) Mini-loco heeft ze inderdaad ook, die heb ik onder de spelletjes staan. Ik vind het echt lastig, het aanbod is zo enorm! Oh ja, ze heeft ook een prachtig poppenhuis, die staat boven en speelt ze mee als ik bijv. de was doe, of als ze wat vroeger wakker wordt enzo.
Mja puzzels.. Spelletjes speel je nooit alleen En mijn 6-jarige is nu helemaal verslaafd aan lalaloopsy Daar kun je zeker ook mee spelen als je 4 bent En hier ook (nog steeds!) populair is inderdaad my little pony, playmobil, poppenhuis.. Alles waar je makkelijk rollenspellen mee kunt spelen eigenlijk Ze vindt ook enkel mini lalaloopsy leuk... De grote vindt ze saai.
Littlest petshop, furreal furry frenzy... Nog meer van die rommel... Gweldig leuk en je kunt je er arm aan kopen
Playmobil, Lego Friends, Pet Shop, My Little Pony (en al dat soort ongein ). Andere knutselspullen, nieuwe boekjes, ...
Emma speelt graag met playmobil. Verkleedkleren misschien leuk? Lego (friends.) Zoobles Dokterspulletjes? Emma vind auto's ook erg leuk.