fotoshoot wat te dragen

Discussie in 'De lounge' gestart door 2de leg, 16 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Hallo dames (en heren),

aankomende zondag hebben wij een fotoshoot door een professionele fotograaf.
    Zij heeft al veel vaker foto's van ons gemaakt en ook toen onze jongste 2 dagen was.
    Toen hadden de oudste 2 (10 en 8 jaar) een wit shirt aan en wij en de baby lichtroze.

Nu gaan we naar de veluwe om buiten foto's te maken en zij raad zelf ad om dan witte kleding aan te trekken.

Heeft iemand tips wat we dan qua kleuren aan kunnen??
    We gaan zaterdag wrs shoppen voor matching outfits.

2. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Wij hebben recentelijk foto's laten maken in het park, en waren in blauw en rood (gewoon wat we in de kast hadden hangen):

Bekijk bijlage 395400

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

Vind een spijkerbroek of zwarte broek met witte shirtjes ook altijd leuk. En dan eventueel je jongste in een wit jurkje!

4. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Gewoon wat vrolijks, kleuren een beetje matchen. Ik heb een hekel aan de doorsnee fotoshootspijkerbroek en wit shirt en vind daarom de foto van Leeuwtje erg leuk.

5. p1982

p1982 Niet meer actief

Hier laatst fotoshoot gedaan en wij spijkerbroek met wat fels erop en Kids hadden ook kleurige kleding aan

6. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Wit raad ze ook af, dat is niet mooi.
    Alleen voir een newbornshoot is dat erg mooi.
    Toen waren vl, baby en ik in lichtroze en de oudste 2 in een wit shirt.
    Maar nu neemt ze foto's waar ook de benen enzo opstaan.

Ik dacht zelf aan lichtroze.
    Maar zl (die is 10) wil een knal rood angry bird shirt met een blauw rood geblokt bloesje erover aan.
    Zelf heb ik niks in knalrood, maar vl weer wel.
    Baby heeft ook niks leuks in knalrood en dl alleen een coltruitje.
    En zondag wordt het best warm.

Dus ik dacht zl en vl in knalrood en de dames in een ander kleurtje (dan valt zachtroze wel af).

7. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Leuke foto inderdaad Leeuwtje.

8. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ikzelf vind rood niet fijn om mee te werken. Zorgt voor zweem..

zou zachte kleurtjes pakken. Grijs, pastel. Ook gezien de locatie. Match mooi bij elkaar.

9. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Eens :)

10. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Ik zou ook als basis voor zachte kleuren gaan, eventueel qua accesoires wat fellere kleuren (sjaaltje, hoedje, mutsje, bloem in haar whatever). Niet doorslaan in accesoires overigens want het moet wel echt blijven. Verder zou ik niet kiezen voor kleding met opvallende opdruk, dat leidt af.

11. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
  12. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Leuke kleuren wel. Ik zou alleen wel voor het shirtje kiezen zonder opdruk voor je zoon.

13. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Ikzou voor jouzelf niet voor te lichtroze gaan want op de foto wordt dat alsnog wit.

Verder vind ik het wel een beetje jongen/meisje bij elkaar dus jongens blauw en meisjes roze. Kun je voor zoon of voor man niet een andere kleur kiezen of iets van spijker zoals op foto van leeuwtje?

De kleding die je voorstelt oogt naar mijn mening hier en daar een beetje 'goedkoop'. Ik zou proberen het een beetje uniek en chique te houden. Maar dat is geheel persoonlijk!

14. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Spijker dragen ze hier eigenlijk alleen als broek en verder niet.
    Ze dragen meestal echte knal kleuren.

2 jaar terug hadden we iedereen in blauw.

15. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Ik vind wit shirt met donker blauwe spijkerbroek/rok Ltijd erg leuk voor foto shoots

16. petrova

petrova Actief lid

Zou zelf aanraden om allemaal iets vrij 'basic' (zonder al teveel frutsels), zonder veel verschillende patroontjes enz. aan te trekken. Vind zelf bijvoorbeeld combinaties van grijs/blauw/zwart altijd wel mooi, en leidt niet teveel af op de foto. (Niets zo erg als dat ik een foto zwart wit moet maken omdat de kleding teveel afleidt anders...)

N.B. ik fotografeer eigenlijk altijd buiten dus daar is het ook op afgestemd.

17. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)

18. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ik heb de kleding even bekeken. Maar vind het een beetje bij elkaar geraapt ''zooitje'' lijken. Dat blauw past totaal niet bij en het bloemetjes/roze jurkje en jou gekozen kleding. sorry:)...

Deel Deze Pagina