schoonouders zoeken contact, ik heb geen behoefte

Discussie in 'De lounge' gestart door loesje1982, 13 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0

Snap je helemaal! Als het voor jou klaar is is het klaar. En idd goed als je je man en kids gewoon laat gaan. Doe ik ook, koop idd ook de bloemen of de cadeautjes, stimuleer de meisjes dat ze een tekening maken enz. Denk dat je je zelf dan goed in de spiegel aan kunt kijken. Maar snap je gevoel echt als het klaar is, ondanks dat ik niet weet wat er gebeurd is natuurlijk.

2. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    dat snap ik, maar een ezel stoot zich geen 3x aan dezelfde steen is t spreekwoord toch?
    er zijn al 2 nieuwe kansen geweest namelijk, waarin alles is uitgepraat, en toen zijn we overnieuw begonnen, maar elke keer gaat t weer mis.

ik zal de laatste zijn die zegt dat het helemaal aan hun ligt, en dat ik zo'n lieverdje ben. dat is niet zo, ik ben ook niet makkelijk, maar het gaat gewoon niet tussen hun en mij. het verleden blijft, en wat gezegd is, is gezegd.

mn man gaat nog met hen om, omdat hij het mist om ouders te hebben, en om zn trotsjes te showen. maar ook hij is zeker niet vergeten wat er allemaal is gebeurd, en houdt ook gepast afstand.

het zou niet erg chique zijn om hier alles neer te zetten wat tussen ons in staat, ik kan er wel een boek over schrijven.

ik vind t goed zo, ik sta niet tussen mn man, kindjes en souders in, ik gedraag me, mn dochter mag tekeningen maken voor oma, vertellen over bezoekjes, en als ze groot genoeg is, zal ik haar vertellen dat oma en mama elkaar niet zo lief vinden, maar dat we haar wel erg lief vinden en we het fijn vinden dat ze graag naar oma gaat.

3. lies276

lies276 Niet meer actief

Ik denk er ook zo over.
    Als christen geloof ik dat je altijd moet blijven vergeven.
    Niet dat dit in de praktijk makkelijk is, maar ik doe zelf ook dingen fout en heb zelf ook vergeving nodig.:(
    Wie ben ik dan om een ander dingen níet te vergeven en opnieuw te beginnen?!

Ik blijf er bij dat ik het wel knap van je vindt dat je je man en kinderen wél steunt in hun contact.

4. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Respect!

5. 2 Be Mama

2 Be Mama Lid

10 mei 2012
    75
    0
    0
    Super!

Jij mag ook je eigen keuzes maken en voor deze keuze heb je blijkbaar een goed doordachte reden en ik vind het echt goed dat jij dit los van je man en kids doet en hen wel vrij laat hierin!

Ik zou van dat gepush zelfs alleen nog maar meer over de zeik gaan.
    Ik begrijp dat je duidelijk bent geweest in je keuze voor geen contact en dat dienen zij dan ook gewoon te respecteren.

Overigens herken ik het wel een beetje.
    Alleen is het hier Szus met een enorme plank voor d'r kop en het irriteert me mateloos, dus respect!

6. Gazy

Gazy Niet meer actief

even een praktisch puntje....
    ze sturen ze toch naar je man??
    :D

Loslaten, loslaten, loslaten.. je man heeft contact met ze, laat hem dat dan ook oplossen. als ik er zo zeker van zou zijn zou ik er ook geen aandacht aan schenken.

Deel Deze Pagina