Hoi! Wij vieren aanstaande zondag sinterklaas en ik heb mijn moeders lootje getrokken. Nu heb ik vanalles voor haar gekocht en 1 van die cadeautjes wil ik in een taart gaan verstoppen, als suprise dus. Nu vraag ik me alleen af wat voor soort taart ik hier het beste voor kan gebruiken. Ik wil een cd/dvd erin verstoppen dus het moet wel een ruime taart zijn. Ik wil het cadeautje goed verpakken (in huishoudfolie, cadeaupapier en plastichoesje. Heeft iemand tips voor een leuke/lekkere taart? Ik heb wel eens eerder een taart gemaakt (en dan ook zelf de biscuit enz) maar dat is mij nu teveel werk. De biscuit/bodem moet kant-en-klaar zijn (Waar zijn die eigenlijk te koop? ) En weet iemand nog een leuk gedichtje/zinnetje waarin het erop neer komt dat ze in de taart moet kijken? Alle andere ideeen of tips zijn welkom hoor!
Je zou een monchou taart kunnen maken? Volgens mij past de dvd dan precies in het taartstuk boven op de bodem. En dan lekker kersenvulling eroverheen.
je kunt bij de supermarkt meestal wel zo'n kant en klare vlaai bodem kopen. Dan kun je er vanalles op doen wat je lekker vind. Ik heb ooit een reuze pepernoot voor suprise gebakken met een briefje erin met een groot gedicht. Op de pepernoot had ik een heel simpel gedichtje; pin, pin, pin, Het zit er midden in heel flauw en simpel, I know... Succes met "knoeien"! Ik krijg nu wel heel veel zin in taart
Tja het is kort dag maar je zou mijn taartje na kunnen maken: Bekijk bijlage 33496 Zoutdeeg voor taart en kersjes, acryl voor de kleur van taart en kersjes, syleconekit als slagroom. Heb er een vakje onderin gemaakt waar de kadootjes in zitten. En anders kan je proberen om een bevroren slagroom taartje te kopen. Deze als hij nog bevroren is overdwars door midden te snijden (bevroren zodat hij wel in vorm blijft en handelbaar is zonder dat de slagroom overal zit behalve op de taart) en dan in de onderkant n vakje maken waar je kado in kan en dan de bovenkant er weer op. Dan de taart optijd van te voren ontdooien (liefst in de koelkast) en Voila suprise taart
bij de Ah verkopen ze kant en klare bodems, vlaai bodem, maar ook biscuit in 3 lagen gesneden. Daar zou je de cd in kunnen stoppen, lekker vullen, afsmeren en bekleden met marsepein bv? Ehm, een gedichtje (ik heb ook een taart gemaakt) iets in de trant van : waar je cadeautje ligt, kom je snel te weten, ga maar vlug iets lekkers eten. liefs, Taliaa
Talia: Das leuk! Er zit hier in de buurt een AHXL daar zal ik eens gaan kijken. Die grote pepernoot klinkt ook leuk, maar hoe krijg je daar een cadeautje in?