mijn schoonouders hebben 3 kids een daarvan heeft bijna geen contact met ze en negeert ze als ze ergens op bezoek zijn de tweede komt alleen op verjaardagen of feestdagen de enigste die ze elke week belt belt en dus intresse in ze heeft is mijn vriend nu is het zo dat wij het eventjes 2 maandjes krap hadden en dus geen benzine hadden om 1,5 uur te reizen om hun een bezoekje te brengen ze hadden een nieuwe vrachtwagen gekocht en waren woest dat wij nog niet langs waren gekomen om de auto te bekijken niemand intreseerde zich in hun werk die ze met de vrachtwagen hebben in godsnaam vriend belt ze elke week en elke x gaat het over die vrachtwagen we konden niet langskomen omdat er geen geld is dat wisten ze ook wel om zulke kleine dingetjes komen er familieruzies ik vind het werkelijk nergens opslaan ben ik de enige?
Natuurlijk slaat het nergens op. Maar als ze al nauwelijks contact hebben met twee van hun drie kinderen kan ik me voorstellen dat ze heel bang zijn ook het contact met hun derde kind te verliezen. Zou het kunnen dat het een soort 'noodkreet' is, maar dan heel onhandig geformuleerd?
ja maar dan moeten ze die andere twee een mail sturen en niet mijn vriend met verwijten want die heeft intresse in hun. vriend voelt zich flink genaaid hij is vaa degene die contact zoekt