Hoi dames, Ik ben morgen 37 weken zwanger. Heb sinds vorige week af en toe last van voorweeen. Alleen overdag en s avonds. Afgelopen zondag na het douchen ging ik mijn make-up en haren doen en terwijl ik daarmee bezig was kreeg ik erge pijn. Weet bijna zeker dat dit indalingsweeen waren. Dit duurde voor mijn gevoel een paar minuten. Sinds deze week heb ik wat vaker last van voorweeen. En dat gaat van s ochtendsvroeg tot s avonds laat door. Er zit verder geen regelmaat in of zo hoor. Geen pijn van indalingsweeen meer gehad zoals afgelopen zondag. Na mijn idee heb ik nog geen slijmprop verloren. Mijn buik staat echt op knappen en ik heb heel veel last van mn banden/bekken. Dus van mij mag ze wel geboren worden Dit is mijn 2de kindje, maar kan niks vergelijken met de 1ste, want die is ingeleid na druppelsgewijs vruchtwater verlies. Heb toen ook totaal geen last van voorweeen of iets dergelijks gehad. En ik ben met 39,6 weken ingeleid. Ik heb nu echt het gevoel dat ons meisje met 38 weken of zo geboren wordt. Wat denken jullie?
Ik heb al weken indalingsweeen en nu ookal een week voorweeen. Morgen 40 weken dus ben er klaar voor. Hopelijk voor je komt hij/zij snel!
Zegt eigenlijk niets. Kunnen ook gewoon harde buiken zijn die je hebt, echte voorweeen doen vaak ook echt wat. Maar kan ook gewoon nog weken duren.
Nee,lang duurt het niet meer. Heb al 2cm ontsluiting. Gisteren nog potdicht en kwam de vk nauwelijks aan mijn baarmoedermond Vandaag in het ziekenhuis al 2cm,dus komt goed)
Nee, 3de dus weet wat me te wachten staat. Eerste in 6uur en de 2de in 4 uurtjes dus ben benieuwd bij deze kleine man.