Honger tijdens begin van de zwangerschap. Wie herkent dit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Musss, 29 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musss

Musss Lid

9 jul 2011
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    Beste leden, het is weer enige tijd woeden dat ik iets heb gepost.

Ik ben nu inmiddels bijna 8 weken zwanger. Dit is na 5 jaar zwanger worden van de 2de. Ik moet zeggen dat dit een heel andere zwangerschap is.

Ik heb d hele dag door honger! Ik ben misselijk en moet zelfs overgeven als ik niet iets stevigs gegeten heb. Ik heb net een half uur geleden gegeten en heb nu weer honger. Herkent iemand dit ?
    Ik weet niet of het aan mijn trage schildklier ligt (de uitslagen daarvan krijg ik van de week). Maar ik ben eerlijk gezegd ten einde raad. Wie kan mij helpen ?

2. mariellevanr

mariellevanr Niet meer actief

Heel herkenbaar. Ik heb ook steeds snel weer honger. Bij iedere hongerklap moet ik echt direct eten anders voelt het alsof ik snel tegen de vlakte ga...

Ben nu 19 weken zwanger. Heb altijd een appel en ontbijtkoek in mijn tas als ik onderweg ga. Vaak kleine beetjes eten helpt me het beste.

3. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik had het ook bij de eerste twee zwangerschappen. Na een week of 12 werd het weer wat beter :rolleyes:

4. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Herkenbaar. Had ik ook. Ik at steeds droge Lu crackers dat werkte dan wel. Het is dat weeïge gevoel. Ik heb er 14 weken last van gehad en toen werd het beter (en nu krijg ik weer last van ochtend misselijkheid en maagzuur dus heb ik die droge dingen weer in huis)

5. Aaf88

Aaf88 Bekend lid

26 okt 2012
    596
    279
    63
    Ja ook herkenbaar, nu 21 weken zwanger en het is weer normaal (al een paar weken hoor ;)).

6. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    heeel herkenbaar! De eerste weken was ik echt onverzadigbaar. En dan in écht voedsel. Extra boterhammen, of nog een keer opscheppen 's avonds. Nu is het inmiddels weer 'gewone' honger.

7. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Heb ik ook last van gehad gelukkig met ongeveer 14 weken was dat weer weg. Ik had altijd wat te eten bij. Na die 14 weken heb ik bijna geen honger meer gehad. Nu is bijna miijn volledige eetlust weg, enige wat ik graag wil eten is rauwkost, brood en vette troep :D. Daarbij ben ik tot nu toe nog maar 4,7 kilo aangekomen dus dat hoeft gelukkig niet veel te zeggen.

8. Pstjepiet

Pstjepiet Bekend lid

16 okt 2015
    667
    367
    63
    Ik ben suuuuper misselijk en tegelijk vaak en veel honger. Ik weet soms echt niet of ik niet moet eten ivm misselijkheid of juist wel moet eten ... o_O

9. Musss

Musss Lid

9 jul 2011
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties! Dus het is normaal. Leuk is het niet maar jaaa

Het stomme is dat ik nu sinds een paar dagen een evenwichtsstoornis virus heb, wat los staat van dr zwangerschap. Maar hierdoor heb ik nu wel minder eetlust

10. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik had bij mijn zwangerschappen, 2-3 dagen voor de positieve test ontzettende honger. Ik bleef maar door eten, dit is gebleven tot 10-11 weken. Gelukkig nooit misselijk geweest.

11. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    In het begin was ik echt onverzadigdbaar!

Soms had ik nog honger als ik twee broodjes en nog een ei op had ofzo.

Maar heeft denk tot 8 weken ongeveer geduurd.

Nu eet ik gewoon normaal.

Deel Deze Pagina