Ik wil graag deze: Product Detail | H&M NL aanschaffen want het lijkt me zo lekker zitten. Alleen nu vraag ik me af, is het bij het kruis nu zo wijd dat de binnenkanten van je benen elkaar raken? Of zit er wel een "schot" tussen zegmaar? Hopelijk snappen jullie wat ik bedoel.
Volgens mij zit er nooit geen schot in dat soort modellen; binnenkant van je bovenbenen zou mekaar kunnen raken,ja, maar ik heb daar verder nooit last van gehad ofzo, qua schuren
Haha wat een leuke vraag Er zit nooit een lap tussen, dus je benen kunnen elkaar raken. Overigens heb ik hier ook nooit last van?
Ik heb 3 van dat soort broeken ze zitten erg lekker maar me benen gaan tegen elkaar dus als je veel gaat lopen zal ik hem niet aandoen als ik jou was maar ieder is weer anders natuurlijk. Liefs gaga
Hhm, okee.... ik ben niet te zwaar en heb niet erg dikke benen ofzo, maar wel precies van die zachte kussentjes aan de binnenkant. Schuurt als een gek. Ga ik dus niet kopen.... Een short heb ik het ook bij en rokjes. Iemand tips daarvoor? Haha.
Ik vind het heerlijke broeken, zou er gewoon zo'n fietsbroekje of boxertje onder doen inderdaad, als je last hebt van 't schuren.
ik zou die broek kopen en er een goedkoop katoenen fiets broekje onder doen..doe ik ook altijd bij jurken en rokken. Ben ook stevig en heb last van schuren..
sloggi heeft boxershorts die wat langer zijn dan normaal en ook goed blijven zitten. die komen echt tot halverwege je bovenbeen en van dun katoen dus zweten ook niet. ideaal al zeg ik het zelf
Ja, maar bij leggings en boxers vind ik dat het aan de bovenkant zo "tekent". Je ziet dan heel die rand in je buik staan.... (ik ben een zeur ik weet het)
Ik ben 62 kg en 1.68, maar het schuurt nog!!! Ik heb in frankrijk een soort fietsbroekjes gevonden, hele korte, met een brede band zodat je niet zo'n bubbel in je buik krijgt zeg maar. Maar hier in nl heb ik nog nooit wat gezien wat goed zat..
werkt dit echt, klinkt te mooi om waar te zijn. heb nu altijd hema "afslankbroekje" of hoe die dingen ook heten aan, als ik een rokje draag.... sloggi is ook een idee.
Ik gebruik altijd baby olie. Werkt erg goed. Of talkpoeder. Als ik echt lang weg ga blijven neem ik het mee. Kan ik na zo'n 3 a 4 uur weer smeren. Vaak is het niet eens nodig om te smeren maar meer voor het idee.
Ik heb weleens iets gelezen over broekjes die daar speciaal voor zijn gemaakt. Gemaakt door een vrouw die er zelf last heeft van schurende bovenbenen en een oplossing zocht. Het gaat vanaf maat 42/44 zag ik. Hieronder de website. Heb de broekjes zelf nooit geprobeerd, maar zou misschien een oplossing zijn. Sarahs Sweeties
Ik heb ook altijd een sportbroekje/legging eronder. Anders misschien een hoger model broekje/legging kopen dat tot in je taille komt dan valt het ook niet op!
heb 1x zo'n broek aangehad en vond het er net uitzien of je in je broek hebt zitten poepen hahahah not my kind of style..