schoonvader bij bevalling?

Discussion in 'De bevalling' started by meidenhuis, Nov 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

Op die manier zou ik het me wel voor kunnen stellen (maar geen schoonvader hier ;) ) . Niet continue erbij, maar wel op de achtergrond aanwezig. Af en toe wat foto's nemen, onopvallend. Maar gewoon voor de rust aanwezig. En misschien zelfs op het moment van de bevalling, een 2e hand om in te knijpen...

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Als jij je er prettig bij voelt ( je je man en schoonvader natuurlijk ook ) waarom niet.
    Ik zou er zelf niet aan moeten denken,maar wil er behalve mijn man en de vk dan ook niemand bij hebben.

3. boba80

boba80 Actief lid

May 18, 2009
    314
    0
    0
    Bij mij ook geen schoonvader aan m'n bed, schoonmoeder en moeder overigens ook liever niet.
    M'n mannetje mag er natuurlijk bij zijn en m'n zus.
    M'n zus dan ook vooral om m'n mannetje bij te staan als die het ff zwaar krijgt..en om er voor te zorgen dat hij af en toe even kan roken en ik niet alleen achter blijf.

Al ben ik bang dat de kans groot wordt dat het een keizersnede word en dan mag alleen m'n mannetje erbij zijn...of misschien m'n zus ook als ze het heel lief vraagt (ze is zelf nurse practisioner en werkt inhet ziekenhuis waar ik ga bevallen)...er moeten immers 2 baby's opgevangen worden.

Share This Page