Ik wil graag een memobord. We raken vaak belangrijke papieren kwijt, of vergeten bepaalde taken. Dus wil ik graag zo'n bord waar je zowel met magneten papieren aan kan hangen als met stift er op kan schrijven. Ik heb bij de Ikea een mooie grote gezien, maar volgens mij zit daar geen mogelijkheid bij om de stiften te bewaren (zo aan de onderkant van het bord bijvoorbeeld). En hij is van glas, volgens mij is dat spul er ook gewoon van plastic of zoiets? Hebben jullie nog tips waar je een leuk groot en multifunctioneel memobord kunt vinden? (online mag ook)
Ik heb er een paar jaar geleden bij Ikea een gekocht. Is een witte en je hebt volgens mij wel bakjes waar je die stiften in kan doen, en dan door middel van een magneet aan dat bord kan maken. Je kan er ook met magneten papiertjes opplakken. Moet eerlijk zeggen dat ik hem nu niet meer gebruik, mijn man en ik hebben er toen we allebei een nieuwe baan hadden voor elkaar een lief bericht opgeschreven. Ik wil dat niet wegvegen dus dan maar geen memo bord. Haha
Trouwens wij hebben een grote thuis agenda daar schrijven we alle belangrijke dingen in op en de belangrijke papieren die bijvoorbeeld ingevult moeten worden enz leggen we achterin de agenda. Verder heb ik boven mijn fornuis een krijtbordje hangen waarop ik opschrijf als de suiker enz op is.
@Tavsan, oh van die magneetbakjes wist ik niet! Dat maakt het wel handiger idd. Kan me er iets bij voorstellen dat je het niet wilt wegvegen, maar een foto maken helpt het ook vereeuwigen @Lovely, ga ik daar nog even kijken binnenkort! Ikea zit niet in de buurt en Xenos wel dus is de moeite waard om ff te checken.
Groot stuk hout, stof er over met nietapparaat en dan linten van boven naar beneden spannen. Zo leuk ! Kan je zelf een bord maken..of ben je niet zo crea? Alhoewel je hoeft er niet crea voor te zijn hoor.
Ik denk inderdaad ook aan Ikea of Xenos. Action misschien??? Wij hebben op ons werk ook grote whiteboarden waar je ook magneetjes op kan plakken, maar die komen volgens mij van een schoolleverancier. Overigens kan je bij sommige wel ook als particulier bestellen, maar het is over het algemeen ook duurder. En zoiets als krijtbordverf op de deur (of een andere plek schilderen?) en dan er een kleiner magneetbord naast hangen. Of misschien een combi maken van krijtbordverf en magneetverf (dat bestaat )
Mijne komt bij de xenos vandaan, de belangrijke papieren hangen op de koelkast en de maandplanning (nouja, 5 weken) staat op het memobord. Anders inderdaad magneetverf en schoolbordverf halen, die combineren. Kan je op de muur schrijven en je papieren erop plakken.