Hoi, Ben nu 14 weken zwanger en we zijn al flink aan het brainstormen over een naam voor het brusje van Julian.... Wat is het toch moeilijk zeg!!! Bij Julian wisten we gewoon zeker dit is de naam en hebben daar verder eigenlijk ook helemaal niet meer over nagedacht. Meisjesnaam hadden we toen ookal niet hahah.... De enige naam voor een jongen waar wij naar neigen is: Thijmen..... past dit wel bij JuLian?? en vind de naam op dit moment bij ons in de omgeving wel populair (is Julian helemaal niet)... Maar goed een meisjesnaam moeten we natuurlijk ook nog hahaha.... Mijn vriend vind Nikee heel erg mooi (ik ook wel maar niet voor iemand die 40 is ofzo),.. ik neig heel erg naar Fabiënnen of Dannique..... maar dat vindt vriendlief niets!! Hebben jullie suggesties voor zowel een jongen als meisjesnaam?? Wij komen er echt niet uit!! Wel graag een naam met 2-3 lettergrepen die niet al te vaak gegeven wordt maar wel gewoon Nederlands is.... Lang verhaal maar kon het niet korter uitleggen hihi... alvast bedankt!!
Thijmen vind ik best goed bij Julian passen, al is het niet mijn smaak. Fabienne en Danique (wel beide zo geschreven) vind ik best leuk, Danique vind ik beter bij Julian passen dan Fabienne. Nog wat suggesties: Valerie Nienke Louise Eva Nicolette Sarah Daphne Frederik Lucas bastiaan Thijs Matthijs
Thijmen vind ik heel erg leuk en goed bij Julian passen! Jasmijn Emma Fiene Eva Manouk Isabel Féline Kasper Jochem Sebas Wessel Loek Levi
Ik vind Julian & Thijmen erg goed kunnen. Danique en Fabienne vind ik ook erg leuk. Maar niet als Dannique en Fabiennen. Andere opties: Julian & Noah Julian & Luca Julian & Vince Julian & Elin Julian & Emma Julian & Amelie
Julian en Thijmen past prima hoor! Andere suggesties voor jongensnamen: - Abel - Anthonie - Bastiaan - Floris - Tobias / Tobian - Merijn - Olivier - Olaf Meisjesnamen: - Annick - Babette - Cathelijn - Carlijn - Elena - Eline - Feline - Sophia - Louise - Isa
Ik vind Julian en Tijmen een mooie combinatie hoor! Julian en Rosalie Julian en Ninthe Julian en Elise Julian en Marith Julian en Marinthe Julian en Veerle Julian en Merijn Julian en Casper Julian en Marnix Julian en Timon Julian en Wessel Julian en Ruben
dames bedankt alvast voor het reageren... we hebben een aantal namen toegevoegd, te weten; Kathelijn Ninthe Bastiaan Tobias Npog meer suggesties??