Hallo dames, Ik ben misschien zwanger van mijn vierde, ga zo een test halen. Het is natuurlijk niet gepland en financieel zit het ook niet echt mee (zit in de ww). Zie een hele hoop beren op de weg. Zit nu beetje in een dipje en vraag me eigenlijk af wat ik (nog) een kind te bieden heb. Daarom stel ik de vraag aan jullie, wat hebben jullie je kind(jes) te bieden? Alvast bedankt.
Uhm...ik denk dat je echt eerst even een test moet doen voordat je op de feiten vooruit gaat lopen... Misschien ben je helemaal niet zwanger? mocht dat wel zo zijn, ik ken zat moeders die bv alle uitzet met veel geduld gratis hier en daar hebben kunnen krijgen. borstvoeding geven scheelt je in kosten ipv flesvoeding. kleertjes zijn vaak goedkoop tweedehands of bij zeeman.
Vergelijken met hoe een ander het heeft doe ik nooit. Ik kijk naar mijn kids of ze naast de basisbehoeften zoals eten kleding hygiëne onderdak en liefde gelukkig zijn. En dat zijn ze.
Zolang ze niet zonder eten, luiers, kleding en veel liefde zitten, hebben ze alles wat ze echt nodig hebben. Je hebt al drie kinderen dus dan kan je vast wel met oplossingen komen, mocht je zwanger zijn. Iedereen kan zijn of haar kind andere dingen bieden dus ik denk niet dat je moet kijken naar wat een ander te bieden heeft.
Precies. En waar er drie kinderen kunnen eten kan er ook nog wel eentje bij Als het zo is heb je nog acht maanden te gaan en wie weet vind je weer een baan of een andere financiële meevaller.
je hebt waarschijnlijk alle babyspulletjes nog wel van je andere kinderen toch? je kan het zo duur maken als je zelf wilt qua luiers, voeding, kleding zolang ze te eten krijgen, een warm huis hebben en zich welkom voelen met veel liefde zit het wel goed denk ik.
Ja precies vooral liefde.. en ja misschien wel 2e hands spullen hier en daar en een hoop spullen gekregen maar geld maakt niet gelukkig he
Genoeg Liefde, aandacht, eten drinken, een bedje. Wij hadden ook zoiets van 1 meer of minder maakt niet uit toch? Ik word gastouder, dus thuis met de kids en toch inkomen.
Ik zit zelf in de bijstand want ben afgekeurd voor betaald werk en heb dat gevoel ook gehad, al was uitkering niet de enige reden maar ze krijgt veel liefde en aandacht, te eten en drinken, schone luiers, dak boven haar hoofd, en ze is tevreden hoor. Maar als ik jou was zou ik even de test afwachten.