Hey dames, Ik had ff een vraagje... Als er iets op google staat wat je gewijzigd of verwijderd wilt hebben, hoe kan je dat doen. Heeft een van jullie hier weleens mee te maken gehad? Het gaat om een telefoonnummer van mijn man. Hij heeft een eigen zaak maar als je via Google zoekt dan krijg je zijn privenunmer te zien en word daar ook constant op gebeld, terwijl hij een vaste nummer heeftvoor de zaak. Ik heb al een mailtje gestuurd naar de KVK en zij hebben het wel gewijzigd. Maar als ik via Google zoek zie ik nog steeds zijn privenr? Liefs, Noenoe
Dat kan niet. Google is een zoekmachine en alleen als iets wettelijk gezien niet mag is het mogelijk. Maar zelfs daar zijn hele procedures voor die veel geld kosten.
je kan wel op allerlei plekken advertenties plaatsen met zijn naam en goed nr. dan komt misschien dat eerst naar boven. in zijn branche zijn er vast wel sites te vinden die bedrijven rangschikt op provincie en dergelijke..
google gaat 1 keer in de zoveel tijd de website bestuderen en kijkt of er nieuwe dingen zijn het enige wat je kunt doen is via de site van google (deze link Google: Voeg je site toe ) de pagina waar het nummer voorheen opstond de link hier aanmelden de mogelijkheid bestaat dat het dan weg is gerantie durf ik niet te geven
Inderdaad kan dit niet. Maar de website waar het op staat en die dus getoond wordt in google moet aangepast worden. Dan is het afwachten wanneer google langs komt en die bewuste pagina aanpast. Mocht je nog vragen hebben dan kun je me altijd pben. Successs
Ja maar op zijn site staat gwn het vaste nummer, alleen KVK had zijn privenummer en dat hebben ze nu gewijzigd
Ah ok dan zal het over een tijdje als de website van KvK dus weer langsgelopen wordt door google geupdate zijn. Dit kan best een tijdje duren!!! Denk zo'n 6 weken ongeveer ... Houd het even in de gaten en anders nogmaals contact opnemen met KvK
Mja en het verdwijnt ook niet echt.. Voornaamste is zorgen dat het juiste nummer beter gevonden kan worden.