Kijk al een paar dagen daarna en wat is dat toch leuk om te zien. Soms zeg ik bijvoorbeeld wel eens hier dingen. En dan zie ik nu bijvoorbeeld dat programma van ja het klopt ook allemaal zo als ik de jaren 80 beleeft hebt. En hoe het de laatste 20 jaar zo veranderd is/zijn. Mijn eerste spelcomputer pacman madonna de muziek en al die andere dingen waar van ik denk. Wat was het toch een speciale tijd de eerste computer waar mee ik te maken kreeg moest je nog op laden met een bandje. Of de video recorder die in kwam of de walkman of die kubus en ga zo maar door. Dus wie kijkt ook. ??
Ja ik heb maandag en dinsdag gekeken Heel leuk. In die tijd ben ik als kind opgegroeid. Net als mijn kinderen in 2010 zal opgroeien
Ha ha...ja ik ook. Ik ben van 1978 dus ging in 1990 naar de middelbare school Mijn vader spaarde videorecorders en andere electronica ( hij was zo'n prutser en maakte altijd alles voor iedereen ) Dus wij hadden niet alleen de Betamax...maar ook de VHS en de VCC En inprogrammeren kon ik juist wel altijd bij die dingen