Ik heb even behoefte aan goede vooruitzichten. Ik ben nu 11,5e week zwanger en heb net weer de hele ochtend boven de wc gehangen. Tot wanneer bleven jullie misselijk?
Noujah, of mijn ervaringen goede vooruitzichten geven... Ik denk het niet eigenlijk. Bij mijn dochter heb ik dagelijks meerdere malen per dag overgegeven van week 4+ tot week 16. Nu met de tweede zwangerschap idem vanaf 8+ weken tot de 16de week, was misselijk tot de 19de week maar zonder overgeven vanaf 16. Ben nu aan het bijkomen ervan aangezien ik nog erg 'zwakjes' ben. Ik moet wel zeggen dat nadat ik niet meer overgaf bij mijn dochter er een wereld voor mij open ging en ik het zo was vergeten allemaal. Ook heb ik zonder ook maar een beetje ongemak vrolijk rondgelopen tot 41+4 met haar, heeeeerlijk.
Bij beide zwangerschappen was het echte overgeven over na 13 weken..daarna nog wel een week/anderhalf misselijk gevoel gehouden... Het komt dus ooit wel goed, hoop ik voor je
Bij mijn eerste zwangerschap duurde het ook ongeveer tot 16 weken, ik ben nu ook weer misselijk sinds deze week, hoop ook dat ik dat nu niet zo lang hou, maar idd zodra het over is vergeet je dat ook heel snel,
ik ben bij me 2 dochter 9 mnd lang misselijk geweest en 2 x opgenomen daardoor was echt zwaar en bij deze zwangerschap maar tot 13 weken. veel sterkte hoor weet echt hoe het voelt en je hebt geen energie meer
Nog even doorbijten dus. Maar ik vind ook dat ik niet moet klagen, het is allemaal voor een goed doel!
Hmm, hier ook niet echt goede ervaringen. Tot een week of 20 supermisselijk (ook 3 keer ziekenhuis) en daarna werd het minder gelukkig. Bij de meeste mensen wordt het ergens tussen de 12e en de 20e week minder. Je mag dus echt wel hopen dat het snel beter gaat
Bij dochter werd het na 18 weken minder, na 22 weken was het weg. Deze zwangerschap werd het met 16 weken minder en was het met 18 weken weg. Hoewel ik 's morgens nog steeds uit moet kijken met wat en wanneer ik eet, maar spugen is over (op de buikgriep van van het weekend na dan...).
Van week 6 tot 13 hele dagen misselijk en braken. Toen week 14 tot een paar dagen terug niet en ineens merk ik weer een dip. Weer met zo nu en dan braken. Gelukkig niet dagelijks zo heel ellendig, dus dat 'scheelt', maar ook ik vraag me af wanneer het nu eens helemaal klaar is! Sterkte! Ik weet goed wat je doormaakt....
ik denk ik in een bevoorrechtepositie ben. ben helemaal niet misselijk geweest hoop voor je dat het snel over gaat nog veel sterkte de komende tijd.
Hier ook nog steeds misselijk en supervermoeid. Ik ben nu bijna 16 weken zwanger. Wat ik jammer vind is dat je vaak hoort ja maar na de 12 weken heb je nergens meer last van. Alsof die 12-weken een heilige termijn is voor iedereen... Ieder lichaam is anders en af en toe denk ik wel eens dat er daar meer rekening mee mag worden gehouden, vooral ook door artsen!
Ik ben echt elke dag misselijk geweest en spugen tot aan me 13e week.. Daarna was het gelukkig voorbij... Alleen als ik appel at (waar ik normaal dol op ben) ging ik weer over me nek....
hier van week 4 tot ongeveer week 25 dan s t even gestopt en s weer begonnen op week 32 moet nu wel niet meer echt overgeven ,s nu meer gewoon misselijk zijn (van geuren of beelden)