schoonvader(opa) overlijd

Discussion in 'Zwangerschap' started by Crazy angel, Jul 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

Jan 13, 2008
    794
    0
    0
    Ik had t topic bewust niet erbij gehaald omdat ik wou dat de situatie met een heldere blik werd bekeken.
    Zonder "bagage" Maar nu is het wel handig om te weten dat dit niet het eerste is wat hij gedaan heeft..

Het ging net een tijd goed. Echt goed. Hij was bezig met het huis, we zijn samen naar winkels geweest. Oriënteren.
    Maar door deze hele situatie kom ik weer uit op het feit dat hij blijkbaar niet zonder zn ex kan. En wel zonder mij.
    In de zwaarste tijden, wil je dat je meest dierbare persoon bij je is. En dat ben ik dus niet.
    Weer een tegenslag. Terwijl het net goed ging.

Ik geloof er niet meer in. Ik begrijp nog steeds niet waarom hij zo lang over het huis doet, als hij meer van mij zou houden.
    Het zijn indd alleen maar praatjes.

2. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

Dec 7, 2011
    3,002
    1,139
    113
    Female
    Canada
    Eerlijk gezegd vind ik het ook wel wat vreemd dat jullie niet samenwonen nu er een baby op komst is. Of was dat de bedoeling van dat nieuwe huis? Ieder zijn meug hoor, en er zijn genoeg LAT-relaties, maar met een baby lijkt me dat enorm onpraktisch. Bovendien, zo'n spannede tijd wil je toch samen doormaken?

Het is goed mogelijk dat deze man niet kan kiezen en jullie dus allebei aan het lijntje houdt. Maar dan zou ik de knoop zelf doorhakken. Dit kan nog jaren zo doorgaan, maar dat is niet gezond en niet goed voor je gevoel voor eigenwaarde. Kies voor jezelf.

3. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

Nov 22, 2010
    1,195
    548
    113
    Female
    nou na lezen van dit,
    wat moet ik hier nou mee

denk ik dat je vriend met jou vreemd ging tegenover zijn vrouw en hun gewoon zogenaamd uit elkaar zijn zodat ze 2 uitkeringen hebben.
    want dat jij absoluut niet na de begravenis mag komen en ook niet in het huis mag komen totdat het "af" is, is wel heel vreemd allemaal.
    ik denk dat zijn vrouw het gewoon allemaal niet mag weten en dat ie daarom ook zo bang was dat jij na die begravenis zou
    gaan.

ik had daar mooi aangeklopt bij zijn vrouw en ff vragen of je vriend daar is en dat je wel ff allemaal graag zou willen weten hoe het nou zit aangezien je een kind van hem verwacht.

4. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

Jan 13, 2008
    794
    0
    0
    Ze weet wel van alles af. Toen ik iets met mn vriend begon, zei hij dat hij geen vriendin had.
    Zo'n leugenaar is hij al. Maar ben toch voor hem gevallen. En zo loog hij waarschijnlijk over wel meer dingen.

Ik ben een keer voor de deur bij hun geweest. Uit woede.
    Zij deed open. Kwaad. Dus ja. Ze heeft me vroeger ook belaagd, hoewel mn
    vriend vol houd dat zij het niet was :x en gaf zelfs mij de schuld van de belaging.

Maar geloof mij, ze weet alles.
    En vind het leuk om mn leven zuur te maken.

5. niekenie

niekenie Actief lid

Feb 29, 2012
    387
    0
    0
    Reet / Antwerpen
    Ik ben een keer voor de deur bij hun geweest. Uit woede.
    Zij deed open. Kwaad. Dus ja. Ze heeft me vroeger ook belaagd, hoewel mn
    vriend vol houd dat zij het niet was :x en gaf zelfs mij de schuld van de belaging.

Maar geloof mij, ze weet alles.
    En vind het leuk om mn leven zuur te maken.[/QUOTE]
    als hij zijn ex zo voortrekt op jou zou het toch duidelijk moeten zijn?
    BUITENSTAMPEN die kerel!!! allimentatie eisen ,dat hij maar lekker bij zn ex loopt
    zou dat ineens allemaal ff bij de dienst uikeringen gaan verduidelijken dat hij nog steeds daar loopt ,is hij zn uitkeren wss ook nog s kwijt ook juist goed!
    DENK NU EENS AAN JEZELF EN JE UKKIES!!!!

6. chimpie

chimpie Actief lid

Feb 5, 2012
    455
    0
    0
    Geestelijk gehandicapten zorg
    Hoi crazy angel

Wat ontzettend rot voor je/jullie. Heel veel sterkte.
    Mijn vader is 4 mnd geleden overleden en heb er heeel veel moeite mee.
    Je moet erover praten met je vriend maar ook beetje je gevoel volgen denk ik. Het zal heel moeilijk zijn om je niet op te dringen, maar ik weet wel dat het hele drukke en vermoeiende dagen zijn na het overlijden. Heel veel geregel en geen rust ookal zou je graag willen, denk dat je het even op beloop moet laten en er vooral ZIJn voor je vriend, het is niet makkelijk en vraagt een hoop van iedereen maar denk wel dat je hem daar meest mee helpt.

Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en kracht toe en ook voor je vriend.

liefs Chimpie

7. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

Jan 13, 2008
    794
    0
    0
    ik wou dat me kindje echt al geboren was. of bijna moest komen. dan wist het ZEKER, bij wie hij nou wil zijn.
    nog 12 weken wachten en in die tijd kan er een hoop gebeuren. maar ik het alles nu stabiel hebben

ik ga geen aandacht meer aan hem schenken. het is wel duidelijk zo.
    hoogst persoonlijk denk ik dat hij me nu ook niet terug wil. en als hij aangeeft dat hij dat wel wil, dan moet ik toch echt door bijten!
    het idee dat hij is vreemd gegaan kwelt me, en hij zal het nooit toegeven. dus hoe moet ik erachter komen

ik heb denk ik geen andere keus dan hem te laten gaan en hij mij
    hoeveel liefde ik ook voor hem voel. wederzijds is het waarschijnlijk niet

8. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

Jan 13, 2008
    794
    0
    0
    ik vind het nu belangrijk om gelukkig te worden. ik moet denken aan de kleine.
    en denken aan mijn eigen geluk. ik dacht dat dat met hem was. maar tijd heelt alle wonden hoop ik maar

9. lioness74

lioness74 Niet meer actief

@Crazy angel,

Ik denk dat jij het allemaal heel helder ziet, en dat je de juiste beslissing neemt!
    Zoals je al zelf zegt: als hij nu al niet voor jullie kiest zal ie het waarschijnlijk nooit meer voor 100% doen!
    Bouw een leven op voor jezelf en je kindje. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan maar over een aantal jaren zul je blij zijn dat je nu deze beslissing hebt genomen!

Succes meid, ik gun je een fijne toekomst met je kindje!

10. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Crazy angel, ik moest even alles lezen, maar ik snap je reactie dat de relatie over is nu wel. Dit is echt niet pluis hoor. Zijn hart is in mijn ogen niet bij jou.

Hopelijk kunnen jullie nog wel een goed gesprek voeren over je kindje.

11. xd24

xd24 VIP lid

Feb 27, 2010
    6,406
    0
    36
    Brabant!
    Jeetje wat een rotsituatie, maar zo'n 'vent' kun je niks mee.
    Waarschijnlijk brengt hij je nu en later alleen maar ellende.
    Dumpen dus en ga voor je kindje!

Een man hoort op zn knieen te gaan voor zn vrouw en niet haar als grofvuil Te behandelen. Dag is wat hij doet. Je bent wel meer waard!

12. chimpie

chimpie Actief lid

Feb 5, 2012
    455
    0
    0
    Geestelijk gehandicapten zorg
    Hoi Crazy Angel

10000maal excuus!!! Heb eerder in alle haast een reactie gestuurd, omdat je topic titel me aansprak, maar zie nu pas hoe lang jou topic is en heb nu pas alles goed doorgelezen. Eerder moest ik ineens weg en heb reactie snel afgekapt, echt sorry. Mijn reactie met tips was gebasseerd op je beginvraag. Ik had beter moeten opletten!!

Jeetje wat een verhaal zeg en wat vind ik het erg voor je. Ik kan alleen maar zeggen doorzetten meid jij en je kindje zijn veel meer waard dan dit alles en jullie gaan saampjes gelukkig worden!! Ben sterk en zorg goed voor jezelf en de kleine straks. Hij verdient jou niet, wie bedriegt zijn zwangere vrouw nou toch? hij moet voor je kruipen! Echt hoor volhouden laat hem lekker in de ... zakken! Makkelijk praten natuurlijk daar hij tenslotte wel vader van je kindje is, maar ook je kindje verdient beter! Jullie komen er uiteindelijk wel!

Liefs Chimpie

13. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

Jan 13, 2008
    794
    0
    0
    @Chimpie, maakt niet uit, je tips daar heb je wel gelijk in hoor. maar helaas niet meer van toepassing bij mij.

over zn vader, mn vriend heeft me wel eens meegenomen naar het ziekenhuis waar hij lag, toen het slecht ging.
    en zn familie niet wist dat we iets hadden en ik nog niet zwanger was

ik ben daar echt wel een paar keer geweest als steun en zn ex nooit.
    het ging me toen echt naar het hart, toen ik hem zag liggen enzo, k heb dat gewoon in levende lijve meegemaakt
    en het deed me zeker een heleboel.

toch konden ze me zo makkelijk weigeren bij de crematie..

14. miepkip

miepkip Bekend lid

Feb 22, 2012
    930
    0
    0
    @ Crazy angel, je moet je idd toch echt over die kerel heen zetten. Hij is jou en de baby niet waard!

15. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

Dec 7, 2011
    3,002
    1,139
    113
    Female
    Canada
    Wie zegt dat zij degenen zijn die jou hebben geweigerd? Jouw vriend (en ik mag hopen nu ex) kan je wel van alles wijs maken, maar neem het niet allemaal aan voor zoete koek. Ik ga er zelf vanuit dat hij degene was die je er niet bij wilde.
    Je schrijft ook dat je niet kunt bewijzen dat hij vreemdgaat. Ik vind het al erg genoeg allemaal zonder de factor van fysieke ontrouw, maar ik kan me maar heel moeilijk voorstellen dat hij daar alleen maar slaapt op platonische wijze. Hij heeft echt op alle mogelijke manieren de schijn tegen zich en hij lijkt te denken dat hij er gewoon mee weg komt ook nog. Trap er niet in!

16. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

Sep 13, 2011
    2,088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Beste TS, het klinkt hard wat ik nu ga schrijven, maar oogkleppen af! Je verdiend beter als dit!

Je 'vriend' behandeld je als oud vuil! Dat is niet de liefde van je leven! De liefde van je leven behandeld je met respect, wil altijd bij je zijn, heeft jou nodig in moeilijke tijden, niet zijn ex, en... Het belangrijkste... De liefde van je leven plaatst je op een voetstuk, zorgt dat zijn vriendin en kind niets te kort komen, dat zijn vriendin zich voelt alsof ze de beste, mooiste, liefst en geweldigste vrouw op aarde is , maar zorgt zeker niet dat ze de eerste de beste zak vuil op straat is!

Zoals velen voor mij al gezegd hebben, hij profiteert van je, liegt tegen je, gaat vreemd bij het leven en heeft je voor niets anders nodig als voor af en toe afwisseling in zijn sexleven! Dat zijn 'ex' dat toelaat, tja... Die heeft waarschijnlijk weinig zelfrespect, want hij zal haar ook wel manipuleren en als stront behandelen!

Schuif niet alles op haar en je 'vriend' zijn familie af! Waarschijnlijk is hij degene die een puinhoop maakt vaan zijn leven en is dat overal met leugens aan het rechtbreien, net als dat hij dat bij jou doet! En daarom mocht je waarschijnlijk nie op de crematie komen en misschien mag zijn familie je echt niet, maar dat komt dan door zijn verhalen, want wat ik begrijp, heb je ze niet eens zo vaak gezien!

Wees de sterke volwassene in dit verhaal en trap er iet meer in! Dit is niet de liefde van je leven! Als je da inziet kan hij je niet meer manipuleren en zoet houden met leugens!

Kies voor je kindje, jezelf en je eigenwaarde! Maak hem duidelijk wat je wel en niet van hem wilt t.a.v. jullie kindje, de bevalling, erkenning, alimentatie enzovoort... Gaat hij daar niet mee akkoord, jammer voor hem, zijn verlies en dan is het klaar toch?

En mocht hij je dan toch terugwillen, zou ik hem maar eens heel hard zijn best laten doen voor je! Hard to get spelen, hoe moeilijk ook, maar dat is de enige manier om te kijken of hij echt voor je wil gaan! Dat betekent dus ook, zijn huis moet af, en dat gaat hij zelf doen, hij gaat slapen in dat nieuwe huis of wherever, als het maar niet bij zijn 'ex' en voorlopig ook niet bij jou is! En hij gaat interesse tonen in jou en jullie kindje!

Het klinkt hard TS maar je moet echt hard zijn in dit verhaal! Je laat je toch niet als voetveeg behandelen? Je bent toch meer waard als dat? En als hij het niet is, komt er vanzelf een man in je leven die dit allemaal wel voor je over heeft! Kom op meid, je komt er wel met je kindjes, maar laat niet zo over je heen lopen! Dat is niet goed voor jou en je kids! En kinderen verdienen het om zonder stress op te groeien, om eigenwaarde en zelfvertrouwen te krijgen... En sorry, maar dan denk ik dat ze beter af zijn zonder deze ....... als vader!

Succes!

17. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

Jan 13, 2008
    794
    0
    0
    jullie hebben gelijk. dit slaat ook alles. moet je horen, hij LIEGT gewoon nu, (en ik heb nu bewijs), dat hij NIET met haar samen naar de crematie ging.

Terwijl ik toch echt ZIJN auto bij haar huis heb zien staan dezelfde avond en niet haar auto!
    Het is gewoon zo, dat hij mij niet mee nam, is gewoon het ultieme wat hij kon doen.

Door de dood van zijn vader ben ik wel achter de waarheid gekomen.
    Ik hoop dat ie me nu met rust gaat laten.
    Hij zegt dat ie me mist en van me houd, en vraagt vervolgens, mag ik je vanavond ............ je weet wel.

Ik mag er niet weer instinken! ik ben er zo vaak ingestonken. en wilde het niet geloven. de waarheid is zo hard

18. sweetydaantjuh

sweetydaantjuh Actief lid

Jan 2, 2012
    175
    0
    0
    NULL
    Zwolle
    Ik vind het vreselijk dit te lezen..

Hoe kan hij zeggen dat hij van jou houd, als die dit soort streken levert?!

19. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

Sep 13, 2011
    2,088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Goed zo meid! Hou vol! Hij gaat eerst maar op een andere manier laten zien hoeveel hij van je zegt te houden voor hij weer een keertje ..... Nou ja plat gezegd dan maar, over je heen mag! Tenzij jij daar anders over denkt natuurlijk, dit zou mijn mening zijn!

Mannen houden van jagen, laat hem dat maar eens doen dan!

Jij komt er hoe dan ook wel! Misschien beter zonder als met hem! Hoe moeilijk ook hoor, dat begrijp ik ook wel!

20. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    :$:$:$:$....wat een eikel na je hele verhaal........

Share This Page