Hoi meiden, Eind vorige week had ik een puistje aan de binnenkant van mijn neus op mijn neusvleugel (binnenkant neusvleugel dus). Sinds vanmorgen is mijn hele neusvleugel dik en rood, er zit nu echt een hele bult op mijn neusvleugel aan de buitenkant. Het is echt een joekel van een ontsteking geworden. Eraan zitten is behoorlijk pijnlijk en doe ik dus ook niet (ik heb mijn gezwel daarentegen al wel 1000x in de spiegel bekenen ). Wie o wie weet wat ik eraan kan doen? Ik wil ervan af!! Ten eerste omdat het zeer doet en ten tweede omdat het echt geen smoel is (er is werkelijk waar geen make-up tegen opgewassen...).
goed schoonhouden en geen make-up eroverheen, dat maakt het alleen maar erger en langduriger. ik dacht misschien een kleine pleister maar er moet ook zuurstof bij natuurlijk, verder geen tips sorry en succes, hopelijk is het snel weg
Oei! Is het misschien verstandig om er even mee naar de huisarts te gaan. Als het aan de binnenkant is ontstaan en nu zit er een mega bult aan de buitenkant is het een behoorlijke ontsteking en zal niet zo één twee drie over zijn. Sterkte!
Dat zei mijn collega ook al inderdaad....Ik heb het nooit zo op dokters, maar als het morgen nog niet minder is dan ga ik woensdagochtend toch maar even langs inderdaad.
sterkte!! denk idd dat het zowiezo verstandig is om er even mee naar de huisarts te gaan... klinkt erg pijnlijk allemaal! hoop dat het heeeel snel over is!
Dat heb ik nu ook een beetje, maar bij mij komt het door de verkoudheid. Wat helpt: sudocrem erop smeren. Ik had dan wel niet sudocrem maar ander spul tegen rode babybilletjes, en het is bij mij al minder geworden. Sterkte.