Heey Lydia Ik kijk naar de advertentie en herken Marcel,die staat ook in jouw Hyve Leuk om je hier ook tegen te komen Groetjes van Naat (mama van Max)
Ik weet wel dat ik boos zou zijn als mijn zus dat zou doen, nee, ik snap het eerlijk gezegd niet, hij komt vanzelf wel iemand tegen.
Persoonlijk denk ik niet dat je vanzelf wel iemand tegen komt als je niet meer wekelijks in de kroeg komt of waar dan ook denk dat mensen bij de supermarkt nou niet bezig zijn met het zoeken naar een relatie. En ik denk dat het internet dan een goed hulpmiddel kan zijn want je weet in iedergeval van elkaar dat je een partner zoekt. Mijn broertje vindt het niet erg, want hij weet dat ik het goed bedoel en hem niet belachelijk maak want wat is er nou mis met deze advertentie helemaal niks. En soms hebben mensen een beetje hulp nodig , want wees eerlijk met zn 2e is alles toch veel leuker dan alleen.
Ik kwam en kom nog steeds nooit in de kroeg of disco en ik ben getrouwd en heb een kind, dus je komt zeker wel iemand tegen, kan zelfs in de supermarkt.
Nou ik probeer het op deze manier wie niet waagt ....en als je het niet leuk vindt dan moet je gewoon niet reageren toch?
Nou ik probeer het op deze manier wie niet waagt ....en als je het niet leuk vindt dan moet je gewoon niet reageren toch?