Een goede vriendin van ons geeft een feestje omdat ze 5 jaar bij elkaar zijn . Wat kan ik ze kado doen ,het laatste is een kadobon ,maar........... Ik wil iets leuks voor hun beiden geven. Wie heeft de gouden tip? Ally
Een zelf gemaakte fotokalender met allemaal foto's van hun erop. Kun je bij de hema maken via hun website, wij doen dit regelmatig, zijn altijd originele en leuke kado;s
Het is misschien leuk om een leuke poster, album of kalender voor ze te maken met eigen foto's. Natuurlijk moet je daarvoor wel leuke digitale foto's van ze hebben.... Via www.myphotofun.com kun je hiervoor allerlei leuke dingen bestellen... en ze geven een all-in prijs, dus gelijk duidelijk wat je zou willen uitgeven... Misschien een ideetje?!? Succes met zoeken en een leuk feestje gewenst.
Wat ik altijd doe om echt een passend kado te vinden voor familie en vrienden is eerst nagaan wat hebben ze het afgelopen jaar voor mij betekend, dan kijken wat beteken ik voor hun en wat wil ik ze nog bieden als vriend, zus of dochter. Vandaar uit ga ik opzoek naar een kado met betekkenis.