Schoonzus loopt te hameren

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LilithTempestas, 6 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Gewoon zeggen dat jij tot nu toe eentje genoeg vindt. Punt.
    Laat haar maar zagen... Trek het je gewoon niet aan. Ik ben enig kind en dat leren delen en zogezegd verwend zijn is flauwe kul.
    Hangt 100% af van de opvoeding die je geeft. Als je kindje genoeg in contact komt met andere kinderen (speeltuin / familie / kinderopvang) leert hij of zij vanzelf wel delen.

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Moeten? Je moet niks, moeten doe je op de wc.
    Nemen? Kinderen KRIJG je nog altijd

Dat zou ik als eerste zeggen en vervolgens dat je eerst maar eens deze goed op de wereld hoopt te zetten en dat jij +man daarna wel eens verder zien.

Rare schoonzus ;)

En precies tis maar net hoe je je kind opvoed.
    Enigst kind wordt misschien wel veel socialer omdat ze gezelschap moet zoeken. Maar ik vond het wel gezellig voor de oudste als ze er nog een broertje of zusje bij kreeg. En dan nog misschien spreken ze elkaar alter nooit meer. Je kunt t allemaal leuk bedenken als ouders maar weet nooit hoe t loopt

3. Wasrek

Wasrek Actief lid

3 jun 2015
    454
    1
    0
    Heel simpel. Dit is niet haar zaak en hier hoeft zij zich niet druk om te maken. Waar bemoeit ze zich mee zeg..

Ik zou haar vragen erover op te houden omdat de eerste krijgen al spannend genoeg is en je niet in de toekomst kunt kijken. Waarschijnlijk werkt niets bij zulke types... Anders had ze al voor de eerste opmerking wel aangevoeld dat zij er niets mee te maken had ;)

4. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    #24 zuuske, 7 aug 2015
    Laatst bewerkt: 7 aug 2015
    Kinderen neem je niet, die krijg je als je geluk hebt.
    (Moet je wel iets voor doen natuurlijk ;) of tegen doen als je ze niet meer wilt krijgen)
    Maar snoer haar daar maar de mond mee :)

5. LilithTempestas

LilithTempestas Actief lid

9 mrt 2015
    277
    0
    16
    Vrouw
    Ha dames! Bedankt voor jullie reacties. Zelf heeft ze drie kids. Ze vertelde dat ze er eigenlijk nog wel een had gewild, maar haar relatie is (wederom) uit. Haar oudste komt van een andere man dan haar andere twee kids.

Vriendlief kwam er gisteren op terug dat 'ie het toch wel vervelend vond dat zijn zus zich er zo mee bemoeide.
    Vond ik wel lief dat hij dat dan toch nog even zegt :)

6. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Niks aan toe te voegen!

Deel Deze Pagina