Als ik veel gelopen heb, krijg ik vaak aan het eind van de dag of bijv. op de terugweg van het lopen, ontzettend last van een trekkerig gevoel aan 1 kant onder in mijn buik, ik denk bandenpijn. Kun je dat ook krijgen als je je te druk hebt gemaakt, ofr zou het wat anders zijn? Heb dit nl. bij mijn eerste zwangerschap niet zo gehad... Is dit voor iemand herkenbaar?
hoi hoi Ja hoor heel herkenbaar ik heb het ook met lopen of als ik fiets krijg ik het ook wel eens ,erg vervelend gevoel.Soms doet het echt zeer.Het zijn inderdaad je banden.Als je het te vaak heb ,gewoon wat rustiger aan doen meid. groetjes maica
Ikke dus ook he! Dat is echte en rot gevoel en iedere keer maak ik me doodongerust... Ben dan altijd weer blij als ik d;r voel Maar dat is dus bandenpijn....okay weer wat geleerd...
of harde buiken... Voel hem nog niet echt duidelijk... Maar maandag nog het hartje gehoord... Dus zit nog wel goed
ik dacht altijd dat bandenpijn kwam doordat je baarmoeder te hard groeid...maar dus ook als je je te druk bent.
ja, komt mij ook erg bekend voor. Als ik ff een rondje stad denk te lopen ben ik in de eerste straat na de parkeergarage al krom aan het lopen van de steken.... mijn man heeft ook nogal lange benen dus die loopt veel te snel voor me dat is absoluut niet bij te houden nu zonder die steken te krijgen...