Waarom kan er níet gewoon normaal gereageerd worden? Ze vraagt toch gewoon of iemand zo'n chatprogramma herkend? Daarvoor hoeft ze toch niet een heel levensverhaal op n forum te gooien
Er wordt nu gereageerd op de weimige info die TS geeft,logische reacties naar mijn idee. Je geeft aan dat er veel meer achter zit,dat weten wij toch niet?! En zonder die info kan er dan misschien ook niet goed beordeeld worden
Ochtendhumeur?? Tja het verhaal staat er nu eenmaal niet en nu komt de vraag van TS (bijna ziekelijk) bemoeizuchtig over. Ik verbaas me dan ook niet over de reacties.
Geef allemaal toch gewoon antwoord op de vraag. Als ts alleen maar gezet had: hoe heet dat chatprogramma met oranje bolletje dan had ze wel antwoord gekregen.
Dat ben ik deels me je eens. Maar is het perse nodig om te roepen dat het een zielig verhaal is? Of men zich er niet mee moet bemoeien? Het wordt namelijk hoog tijd dat iemand dat gaat doen. Als iemand een idee heeft wat het kan zijn, geef dat gewoon aan. Weet je het niet, reageer dan niet. En nu niet aankomen met 'het is een openbaar forum' etc. Is niet een antwoor op haar vraag
Zoals TS het nu heeft neer gepent komt het erg bemoeierig over, het is dan toch niet zo gek dat mensen daar op reageren? Kijk als er een heel verhaal nog achter zit dan hoeft ze dat niet te zeggen als ze dat niet wilt maar vraag dan alleen wat dat schermpje inhoud en of iemand het herkent, waarom dan een klein stukje van het verhaal erbij zetten? Zeg dan niets of geef dan gewoon gelijk aan dat er meer speelt en dat er daarom zo gereageerd word. Nu wekt ze een beeld dat ze erg bemoeierig is en dan kan je dus zulke reacties verwachten.
Ik heb standaard op mijn tel (Samsung) een app dat Chaton heet. Nooit gebruikt, denk dat het een soort Whatsapp is maar het is een oranje bal met een witte C erin. Zou kunnen dat dat het is? Dat het een balletje leek maar een C was? Ik geloof niet dat het een datingchat is, dat komt niet standaard op je telefoon. ps. Ik heb er even op geklikt. het is bovenin inderdaad oranje met een witte rondje in de rechterhoek!
Als ts niks had gezegd verder was ws de vraagg toch wel gekomen waarom ze het wilde weten. Mag je je ook al niet meer 'bemoeien' met je eigen familie? Ik ga er vanuit dat ts het niet voor niks vraagt. Ik kan je helaas niet helpen ts met je vraag maar wilde dit even kwijt nav de reacties.
Als je dat invult bij google dan kom je oa dit tegen: Wat betekent dat groene of oranje bolletje? Deze bolletjes geven de online status van een member weer. Wanneer een member even niet beschikbaar is voor andere leden, omdat deze member net is uitgelogd of al een tijdje niets heeft gedaan op de website, dan krijgt hij een oranje bolletje. Het oranje bolletje blijft een uur staan en geeft aan dat deze member in het afgelopen uur op Relatieplanet is geweest. Maar kwam ook een uitleg tegen waar het ging om een chatprogramma van een spelletje. Oranje bolletje heeft dus waarschijnlijk wel met chatten te maken maar kan dan nog van alles zijn natuurlijk. Misschien toch maar even vragen aan de persoon in kwestie... Edit: zie in de openingspost dat het niet om een oranje bolletje gaat maar om een oranje scherm met boven in beeld een witte stip/balletje, even opnieuw googlen
Precies. Gemuts altijd. Bleghh Ts...ik denk ook Chat on....tenminste dat lijkt op je beschrijving. Was voorheen Talk geloof ik.
Ze vraagt toch ook niet naar een oordeel? Ze vraagt of wij het programma eventueel herkennen. Ts ik herken het niet sorry, maar als ik een vermoeden zou hebben dat mijn schoonzus mijn broertje bedondert zou ik het haar recht op de man af vragen.
En wat dan nog als ze wel een bemoeial is.. Ieder zn ding toch? Wát een vijandigheid hier.. Make love, not war..
O dat zou ook nog kunnen. Ik heb geen talk meer maar chat on. Vandaar dat ik dat dacht. Maar ik gebruik het niet dus weet het niet wat het exact inhoud
Badoo heeft alleen een oranje logo.. De chats en sowieso de app verder heeft niks oranjes hoor. Chat lijkt beetje op whatsapp.