Schoonzus weigert weg te gaan.

Discussie in 'De lounge' gestart door TantePerenboom, 16 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TantePerenboom

TantePerenboom Niet meer actief

Hij woonde er inderdaad al, zij is toen bij hem ingetrokken.

Ik geef een gesprek met 4 weinig hoop. Zij praat hier niet met ons over maar mijn zwager dus wel. Zij weet ook niet dat wij met onze zwager praten want dan word ze dus boos.

Hulp als therapie e.d slaat ze gewoon af. Een scheidingscoach is wel een idee maar dan moet ze wel mee werken.

Hij is echt niet te beroerd om haar te helpen, echt niet. Maar als ze alles zelf wilt doen en hulp afslaat, tja daar sta je dan.. maar ze doet dus niks.

Zij is het type, ik laat mijn kinderen never nooit niet alleen. Het zou idd een optie kunnen zijn dat ze in de avond ergens anders heen gaat en de volgende ochtend weer terug maar of dat gaat werken??

Voor de duidelijkheid mijn schoonzus is verder een schat van een mens hoor, maar een aparte ;).

2. TantePerenboom

Ik ga vanavond even mijn zwager even contacten. Het is verder aan hem wat hij er mee doet.

3. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg

als zij er niet over wil praten dan heeft het idd geen zin om er samen over te praten.

Hopelijk heeft je zwager in iedergeval iets aan de tips die hier gegeven zijn en lukt het hem om in ieder geval samen met haar en een mediator of iets om de tafel te gaan zitten en op die manier tot concrete afspraken te komen zodat er schot in de zaak komt.

ben wel benieuwd waarom ze zo doet eigelijk, want zij is de gene die niks meer om hem geeft de relatie geen kans geeft en alle kansen die ze heeft gehad niet heeft benut. Dus ze moet dan toch behoorlijk klaar zijn met je zwager lijkt me.
    ze hebben ook nog es veel ruzie nu en alles, waarom wil ze dan niet weg?

als ik niet meer van mijn vriend zou houden en alleen maar ruzie had dan zou ik er toch alles aan doen om uit die situatie te komen en mijn leven weer op te bouwen. lijkt me.

of vind ze dat hij weg moet dat ze daarom zo doet en weigert te vertrekken?

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Die gedachte is helemaal zo raar niet, dat suggereerde ik een aantal postings geleden al. Heel vaak zie je dat als kinderen iets in het autistisch spectrum hebben dat ook al in de generatie voor hen (ouder, oom, tante, grootouder) voorkomt. Volwassenen met ASS vinden het heel moeilijk om dat onder ogen te zien, want ze zijn toch niet 'gek'? Maar ASS is ook niet gek...het betekent wel dat je de wereld op een heel andere manier ziet als het merendeel van de bevolking.

5. TantePerenboom

Misschien weet ze het van haar zelf wel maar geef ze het gewoon neit toe.
    Ass is idd niet gek, mensen die ass hebben kijken idd op een andere manier naar de wereld dan de ''gewone'' mens.

Ondertussen is er nog niet veel veranderd daar.. Heb mijn zwanger adviezen gegeven en het is aan hem of hij er dan wat mee doet.
    Hij heeft geloof ik 2/3 weken vakantie en ze doen wel leuke dingen samen als ''gezin'' zeg maar. Krijg er soms ook geen hoogte van hoor.

Deel Deze Pagina