Ik snap ts volkomen, ze maakt er helemaal geen drama van zoals sommige beweren. Het is haar gevoel en snap haar verdriet goed, dus doordraven vind ik een beetje overdreven...
Het is haar gevoel, maar wat er geprobeerd wordt duidelijk te maken is dat ze te veel aannames doet. Zoals dat ze haar schoonzusje erg zal gaan missen, hoezo, ze kan toch nog steeds contact met haar houden? Het is een instelling vanuit ts zelf. Ik bedoel het niet aanvallend maar probeer haar erop te wijzen dat ze het zelf vanuit een ander standpunt kan bekijken en dan ziet de situatie er voor haar persoonlijk misschien een stuk minder donker uit.
Tnx. Exact wat ik bedoel. Drama maak ik er al helemaal niet van. Ben blij dat het zo gaat zoals ze het doen. Had alleen wat meer eerlijkheid verwacht. That's all. Haar missen als schoonzusje ja, bij de familiedingen dus. Als vriendin zal ik haar zeker blijven zien. Maar aangezien mijn reacties door anderen anders geintepeteerd worden en er gereageerd wordt alsof ik de wereld zie vergaan, stop ik met reageren hier. Ik ga mezelf niet steeds verdedigen over het feit dat ik alleen mijn gevoel uit en dat ik de hele situatie rot vind, met name voor mijn schoonbroer en zus en hun kinderen. Mijn ouders zijn gescheiden op een normale, goede manier en ik hoop dat zij dat ook kunnen. Mijn schoonouders spreken hun angsten uit ivm eerdere ervaringen. Niemand maakt er een drama van, iedereen verwerkt deze situatie anders.. Voor de mensen die me begrijpen; bedankt voot jullie reacties. Ik heb er zeker wat aan gehad.
Als het niet is wat je wilt lezen is het vaak. Dan reageer ik maar niet meer. Erg handig zo te lezen. Dus moet ja en amen gaan zeggen. Nee zo steek ik niet in elkaar. Dat jij je gevoel kwijt wilt dat snappen we allemaal. De toon van het bericht is wel anders dan je zelf schrijft. Ze hadden eerlijk moeten zijn( tegen jou ) waarom?? Kijk en daar ligt het probleem. Ze hoeven alleen eerlijk tegen over elkaar te zijn. Dat je verdrietig bent dat mag echt. Daar zal ik nooit iets van zeggen. Wel de manier waar op je het hier bespreekbaar maakt.