Over het roken kan ik me voorstellen dat je dan niet wilt gaan, maar vanwege het slapen snap ik persoonlijk niet zo....je kan toch ook een keertje de kinderen op een andere tijd naar bed doen, en als ze het op zaterdag of zondag rond die tijd zou vieren, dan zit je toch met hetzelfde probleem betreffende het slapen? De dag en tijd vind ik zelf ook niet zo vreemd...mijn vriendinnen vieren allemaal hun kinderen de verjaardag rond die tijd. Kijk als je haar niet mag, dan moet je gewoon niet gaan en er verder geen woorden over vuil maken.
Waar maak je je dan druk om? Vorig jaar vierden we de verjaardag onze meiden op een zondag,maar dat kwam mijn schoonzus niet uit.Ze vroeg of ze op zaterdag kon komen...nee dus! Op de dag zelf,anders hoeft het voor ons niet.We hadden op zaterdag genoeg te doen.Vind een door de weekse dag helemaal niet raar.Een kind van 7 is ook echt jarig op die dag. Wat het roken betreft,als je een baby meeneemt vind ik wel dat ze daar rekening mee kan houden,maar voor een kind ouder dan 1 jaar vind ik dat niet nodig.Die ene keer dat ze in een rokerige ruimte komen maakt ook niets uit. Trouwens als ik het nu nog een overdenk,je zou mijn schoonzus kunnen zijn!!!!
Gewoon niet gaan, moet ze het maar in het weekend houden. Ze weet toch dat mensen door de week moeten werken.
ow wat vervelend zeg. Ze vier het door de weeks, op een irritant tijd stip. Dus dan neemt ze ook het risico dat er mensen niet komen. Ik neem Levi ook niet mee naar verjaardagen waar gerookt wordt. Als mijn man niet thuis is ga ik dus niet op verjaardag
Als mijn man werkt en we hebben een verjaardag ga ik hem echt niet meeslepen hoor. Of het nou wel of niet zijn familie is. Als ik vrij ben en hij niet ga ik gewoon zonder hem, no big deal toch? Komen we wel een andere keer met zn allen oid. En zo is het ook andersom wanneer ik werk. Oja, dit is geen aanval, dit is hoe wij het doen.
Ligt er misschien ook net aan hoe je band met diegene is. In augustus was mijn zwager jarig,maar die mag ik niet echt dus ben niet gegaan
ik ga ook niet naar een verjaardag zonder mn parnter, naar zijn familie dan.. wat betreft het roken.... ik denk dat een xtje voor een uurtje of misschien 2 ook niet echt een drama hoeft te zijn. maar als je der al niet mag of geen zin heb dan ga je toch gewoon niet. als wij geen zin hebben in een verjaardag gaan we ook niet.. wel een belletje of een kaartje.. maar gelukkig no hard feelings
Goed punt kaatje, daar had ik niet bij stilgestaan. Nog gefeliciteerd met het brusje voor Levi en Milou* op komst!
Als je niet wil gaan, ga je niet. Dat is een keuze die je zelf kan maken. Maar dat het op een donderdagmiddag is, maakt toch verder niks uit? Onze oudste wordt dinsdag 6, en dat vieren we ook na schooltijd. Hij weet wanneer hij jarig is, en die wil echt niet wachten tot het weekend! We weten dat er daardoor miss mensen niet komen, maar ach mensen die moeten werken mogen ook daarna komen en bij ons eten. Als de jarige zelf iig maar voor 8 uur op bed ligt.
Vind de dag niet zo raar zoals sommige voor mij al schreven. En een keer per jaar een beetje rook ook niet. Maar het zijn jou kinderen dus jou regels. En over de familiebanden ja mijn man zijn familie is mijn familie en andersom. Dus zou gewoon alleen gaan ook voor dat neefje en zo lkeren jouw kinderen hun ook beter kennen. Maar nu ben ik wel een beetje familiegek en vind een goede band belangrijk.
of je moet gaan, moet je zelf weten, maar dat donderdag om kwart over 3 een rare tijd is vind ik helemaal niet. Voor een kinderverjaardag vind ik dat de normaalste tijd die er is. Ik weet niet beter. En als je kinderen elke middag van 2 tot 5 slapen vind ik dat gekker, zo kun je nooit ergens heen s middags. Bovendien maakt het dan toch niet uit op welke dag ze het vieren, je kinderen liggen altijd op bed.
haha ik wilde dat net zeggen tulip, eerder aparte slaaptijden.. maar ik dacht houd beter mijn mondje dicht.
Had gisteren nog een kinderverjaardag. Moest zelf tot 1700 uur werken dan J van de creche halen en samen eten. We waren om 1815 uur op de verjaardag. Tja ik vind dat moet kunnen mijn familie en vrienden komen ook op de dag zelf op mn zoontjes verjaardag dit jaar op een donderdag. Alleen de familie van mijn vriend komen op zondag omdat ze zo ver weg wonen. Je gaat toch naar de verjaardag van je neefje en die is jarig. Ik zou zeggen gewoon gaan en de rook, van die ene keer krijgen ze echt niets hoor! Oh en mijn vriend is gisteren niet mee geweest omdat hij andere afspraken had terwijl het zijn vrienden zijn.