Jeetje dat moet flink schrikken zijn geweest zeg! Gelukkig heeft ze niks gebroken en mag ze hopelijk snel weer naar huis toe!
Ze mocht gisteravond alweer naar huis,ze heeft flinke kneuzingen en kan maar moeilijk lopen. Het is nu lekker rustig aan doen en goed verwend worden
Schrikken is dat hé! Wij zijn voor 2 jaar geleden op een zondagochtend vroeg door mijn moeder gebelt. Mijn broer en schoonzus en 2 kameraden hadden een ernstig auto ongeluk gehad en of we snel naar het ziekenhuis wouden rijden. Ben nog nooit zo snel uit mijn bed gekomen. Op de eerste hulp zullen ze wel gedacht hebben "wat een ragebol". Gelukkig bleken mijn broer en schoonzus weinig tot geen lichamelijke schade te hebben opgelopen, maar één van hun kameraden heeft het niet na kunnen vertellen. Geukkig voor je schoonzus dat er niets ernstigs aan de hand is. Jullie zullen wel vreselijk geschrokken zijn!
Pff ze heeft dan echt geluk! Mijn zus heeft een paar jaar geleden ook een ongeluk met de scooter gehad en bij haar werkt 1 nier nog maar voor 30-40% ofzo en in haar milt zat een scheur die moest er ook bijna uit. Haar gezicht lag ook helemaal open. Mijn zus reed op een verlaten weg midden in de nacht na het uitgaan en opeens stond er een hek midden op de weg en die kon ze niet meer ontwijken dus is ze over de kop geslagen en op de weg geknald. Ze heeft er een paar uur gelegen tot dat iemand haar vond ze was ook bewusteloos en af en toe kwam ze bij. Gelukkig is het wel goed afgelopen want het had ook echt anders kunnen aflopen. Gelukkig is alles goed met je schoonzusje,heel veel beterschap.