schoonzusje heeft zich versproken.

Discussie in 'De lounge' gestart door A2CA, 22 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.629
    113
    Ik zou niets zeggen en gewoon doen alsof je verrast bent. Liegen vind ik hier echt een veeeeel te zware term hoor, als je eerlijk bent is dat niet leuk voor je vriend en sneu voor je schoonzus, waarom zou je dat dat doen? Het is een superleuk cadeau, gewoon blij mee zijn en niets zeggen. Hooguit achteraf, dan zal hij er misschien minder boos om zijn.

2. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    #42 maja246, 22 dec 2013
    Laatst bewerkt: 22 dec 2013
    [quote

3. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik zou een oscarwaardige prestatie geven.

4. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Ik zou niks zeggen en gewoon heel blij reageren. Wat heb je er aan om het te vertellen? Iedereen boos, gezellig.

5. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Maar hoe reageerd man als hij er achter komt dat je het al die tijd hebt geweten?

Het komt toch uit (als is de leugen toch zo snel. De waarheid achterhaald hem wel) en dan is er ook stront aan de knikker.

6. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

Ik zou gewoon niks zeggen!
    Iedereen kan zich wel eens verspreken en zoals je zegt wat dit echt per ongeluk.
    Als je weet dat je man dan weer kwaad op haar word zou ik gewoon niks zeggen dan blijft de kerst ook wel gezellig ;)
    Maar niet slim om het haar te zeggen als hij weet dat ze het vaak verraad!

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hoezo dat dan? Mijn man zou daar gewoon om kunnen lachen achteraf, maar zou het jammer vinden als ik vertel dat ik het al weet.
    Dus ik zou een hele goede acteer prestatie geven en na een tijdje gewoon vertellen dat je het per ongeluk al wist.

Deel Deze Pagina