Ik ga zaterdag naar Soest voor een workshop. Man en zoon brengen me en willen dan een dagje naar dierenpark Amersfoort. Maar als t slecht weer is, wat is dan leuk binnen daar in de omgeving? Zoon is 3. Zwembad wil man niet als hij alleen is, vindt hij teveel gedoe met omkleden enzo. Wie heeft goede ideeën? Binnenspeeltuin kan ook maar zoon houdt niet zo van hele grote drukte en man moet dan achter m aan steeds ( behalve in peutergedeelte) en dan zijn ze na 2 uur daar wel uitgekeken.
In Amersfoort heb je zeer weinig om te doen als het op slecht weer aan komt. dan blijft er helaas niet veel over als superfun voor kids. Dat is ook zo'n binnenspeeltuin, maar je kan daar wel bowlen etc.
Ballorig misschien? verder zo geen idee dan kom je al snel op zwembad denk ik. ik weet alleen buiten dingen succes
Wat zou je dan willen doen, afgezien van de regio en of het er is? Ik denk dat je sowieso snel op zwembad, binnenspeeltuin of dierentuin uitkomt toch?
is het spoorwegmuseum leuk? Ben er nog nooit geweest . is dat alleen voor oudere kinderen leuk? Het is een heel leergierig mannetje dat treinen wel heel leuk vindt.