Dag dames, Denk dat ik gister iets verrekt heb ofzo en vraag me zelfs af of er niet een scheurtje in mijn buikbanden in het midden is gekomen. Heb sinds ik gisteravond op een te laag bed ging zitten en een verkeerde beweging maakte echt mega scherpe pijn midden onderin buik. Voelt echt als een extreme spierpijn ofzo. Heb er amper door geslapen, omdraaien lukt amper en dan springen de tranen in mijn ogen van de pijn. Loop echt voetje voot voetje. Ben trouwens niet bekend met bekkenklachten. Wie heeft hier ervaring mee of een verklaring voor? Hoop voor het eerst dat de bevalling even op zich laat wachten, want dat gaat zo niet lukken vrees ik
hey meid, ik heb gister een bericht geplaats bij oktobermama's over mezelf...herken je dit?? ik plaats het ff!! ik ging vanmiddag me dochter naar school brengen die zit hierachter op school echt 1 minuut lopen, en toen kreeg ik me toch een pijn me buik, ik zal ff de locatie uitleggen waar de pijn zat miss. weten jullie wat het kan zijn.. je hebt je navel en dan had ik het alleen aan de rechterkant van me navel zo'n 5 cm van me navel af naar rechts...snappen jullie het nog?? had dus ook pijn aan 1 kant!! ik ben toen eerst rustig gaan zitten maar daar zakte het niet mee weg, toen ben ik gaan liggen op bed en na een half uur was het nog niet weg..ik ben toen ik slaap gevallen op me zij en toen ik na een uur wakker werd was het weg...nu heb ik net weer gelopen en voel het nu lichtjes maar vanmiddag was echt heel erg pijnlijk
Hi dq hahaha grappig dat van alle leden jij als bekende reageert! Heb jij nu nog steeds pijn? Lijkt ook op een spierverreking of niet? Misschien ook met je bi te maken?
hahha ja grappig he maar pijn kan ik het niet noemen maar voel nog steeds die plek waar ik gister dus die megepijn had dus het lijkt nu ook wel een soort spierpijn, volgens mij heeft dit niks met me bekken te maken..