Weet je... Ik heb gelukkig een prachtige dochter.. En we zijn nu na de stop van de mmm ook bezig met beslissen of we gewoon niet helemaal zullen stoppen.. Dus elke ronde voelt als. Laatste. Misschien jut ik mijzelf daardoor wel wat op Maar goed... Jij ziet dus ook wel een streep..
Maar hoe bedoel je helemaal stoppen? Met bewust klussen of gebruik je nu toch nog iets om het een handje te helpen?
Anticonceptie.. Dan weet ik zeker dat ik niet meer zwanger kan worden.. Denk nml dat het misschien zo is dat er wel iets is geweest maar dat het weer eens misgaat..
Ok op die manier. Ja denk zolang je geen ac gebruikt je altijd die stress blijft houden iedere maand of het wel of niet raak is. Maar of ac dan een oplossing is, vind het moeilijk
Niet verkeerd bedoelt maar heb je dan niet toch niet stiekem steeds de hoop dat je daar de pil heen zwanger raakt? Uit je onderschrift maak ik op dat jullie al heel lang bezig zijn dus denk dat je dan tussen de oren ook een grote switch moet maken om anders te gaan denken.
Nee dat denk ik niet, ondanks dat het anders lijkt ben ik wel geel nuchter. Ik test ook niet elke maand. Alleen als ik voel dat het wel eens raak kan zijn. Geloof in 2012 maar 3 keer. Qua anticonceptie wil ik alleen niet alles.. Na ja.. We zitten nu al op we zien wel niveau. Het enige wat we doen is vrijen rond de eisprong.
zie idd wel streep maar ja als je dit vaker hebt gehad dan snap ik het wel. Moeilijke keuze of je er helemaal mee stopt want ja ergens weggestopt zit misschien nog wel klein beetje hoop dat ooit...
ooh dat valt reuze mee 3 keer in een jaar. Ja tis een lastige keus. Je kan natuurlijk ook eerst gewoon stoppen met bewust klussen. Mocht je zwanger raken is het mooi meegenomen.
Ik zie een streep. Maar jammer genoeg zag ik de laatste rondes met deze test (is toch kv2v5 he) elke keer zo'n streep. Werd één keer donkerder, twee keer werd ik ongesteld... SUCCES
Ik denk dat die streep inderdaad al donkerder had moeten zijn, omdat je nu al een week na NOD zit. Ik zou stoppen met die streepjestesten en een digitale CB kopen die aangeeft zwanger/niet zwanger. Die kun je nu ruim na NOD makkelijk doen en dan weet je ook gelijk waar je aan toe bent.
ik ga inderdaad straks voor de zekerheid een andere test doen.cb...of maar net wat mijn man mee gaat nemen. Kan ook zijn dat ik hem pas morgen doe.. we zien wel weer