Schopen en hikken.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Daphnegracia, 22 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphnegracia

Daphnegracia Actief lid

26 mei 2014
    123
    0
    16
    Ik ben nu 23 weken zwanger en voel mijn kindje soms flink trappen en schoppen merk vooral dat ze steeds meer wakker is ofzo? :)
    nu ben ik benieuwd vanaf wanneer dat bij jullie steeds harder werd.
    En hoe voelt het als je kindje de hik heeft ik ben zo benieuwd! of weet je het wel als je het voelt?

:(:(

2. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    hoe groter ze worden hoe harder de stompen worden! :D

de hik: voel je steeds kleine plopjes in hetzelfde ritme achter elkaar aan! Mijn buik gaat dan ook mee omhoog (kleine plopjes) en voel het dan van onderen (voor en achter :D)

3. blokzijl08

blokzijl08 Actief lid

6 nov 2013
    236
    0
    16
    28 weken nu en sinds 2 a 3 weken werden schoppen en hikken steeds duidelijker. Lijkt soms wel of ze de schoolslag aan het doen is!

4. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Hier nu 27 weken. Was al vroeg actieve baby (16 weken) en vond t met 20 weken al best stevige trapjes maar sinds 25 weken wiebelt m'n buik steeds vaker/meer mee en zitten er nu al pijnlijke trappen tussen.

Hikken herken je vanzelf, ritmisch en vaak herhaalde beweging op 1 plek. Je voelt dan niet de trap maar wel de beweging.
    Geniet er lekker van!

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    de hik, aaaaaaaaaaaaaah, irritant gevoel! haha, inderdaad ritmisch geplop onderin (bij mij dan) paar x per dag wel haha,
    Had ik bij mijn oudste zoon ook, en dat bleek ook een mega zuiplap (nu nog) na de geboorte.... heb mij altijd afgevraagd of dat er mee te maken heeft gehad hihi

6. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    Sinds 20 weken is ze veel meer wakker , ook is het sindsdien goed te zien aan mn buik als ze wakker is. Ze is vaker al 30 minuten wakker!
    Vandaag is ze "bijna" een uur wakker geweest, ze is dan tussendoor wel hooguit 4 minuten rustig maar begint dan weer vol op! Helemaal geweldig!
    De hik heeft ze trouwens nog niet

Deel Deze Pagina