Hallo, Afgelopen menstruatie is heel vreemd verlopen en ik zit er toch nog wel een beetje over in. 26nov ben ik ongesteld geworden en er was eigenlijk niets vreemds aan. Na de menstruatie kreeg ik gewoon last van wat afscheiding ook niet anders dan normaal. Maar na 5dagen na mijn menstruatie kreeg ik uit het niets bloedverlies. Eigenlijk heel vreemd. De eerste keer dat ik dit mee maakte. Zo snel na mijn menstruatie. Aangezien dat ik veel moest werken was er niet direct tijd om naar de ha te gaan. Maar na 2dagen begon ik tijdens het bloedverlies ook kleine stolseltjes te verliezen. Het smiddags verloor ik echter een groot stolsel heel donker rood en het kwam er ook met n 'vaart' uit. Ik was van plan om (op dag 3) naar de ha te gaan, maar na dat verlies, stopte het bloedverlies ook. Zelf had ik zoiets van oke, dat heeft me dus dwars gezeten. Maar nu vraag ik me toch wel af, wat heeft dit kunnen zijn? WAs nog niet alles weg van mijn menstruatie? Ik zit er toch nog wel een beetje over in.
hoi ja dat kan, dat er toch nog wat over was van je menstruatie dat er niet uit was, kan een keer gebeuren. Mirjam