Ik heb er twee gevonden, - Saar wordt grote zus - Wat zit er in je buik mama (gezien in een ander topic hier ) Weten jullie er nog meer? Mijn dochter is 19 maanden, en gek op boekjes. Het leukst lijkt me een boekje met flapjes o.i.d. kleurrijk, veel plaatjes etc. Een boek met veel tekst en weinig plaatjes vind ze nog niet zo interessant..
https://m.bol.com/nl/p/liselotje-krijgt-een-zusje/1001004001942186/ vind ik zelf erg leuke boekjes! Kruidvat heeft ze ook soms.
Wat zit er in je buik, mama? Is echt leuk! Met flapjes inderdaad en het is een grappig verhaal. Hier favoriet!
Heb net het boek gereserveerd bij de bieb van Wat zit er in je buik mama? Laatst al gezien bij iemand, echt leuk! Had nu een boek van mijn schoonzus gekregen maar daar staat ook allemaal in dat mama weeën krijgt en dan gaat bevallen. Nou niet helemaal nodig bij een kind van 2,5 jaar lijkt me zo.
Wij hadden ook "wat zit er in je buik, mama" Supertof en ideaal Kindvriendelijk en mooi om te vertellen Onze zoon is er 3 En was echt superfan Ik vind het een aanrader !!!