hongergevoel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babytje, 10 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    Ik heb steeds ontzettende honger waar ik zelfs misselijk van wordt. Nu wil ik meer eten maar kan niet veel op en wordt dan ook misselijk! heeft iemand dit ook! Iedereen zegt kleine beetjes eten, maar de honger blijf ik houden!WIe o wie heeft er tips of adviezen voor mij?

2. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Geen adviezen, ik lees alleen even mee. Echt heel misselijk word ik er nog niet van, maar ik moet ook zo veel eten. Een half uurtje na het eten van iest, val ik al weer bijna om van de honger.

3. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    Dat had ik ook in t begin van de zwangerschap.
    Er is helaas niet veel aan te doen.
    Ja enigste wat je kan doen is beetje voor beetje eten.
    Je kan wel een droge cracker proberen dat hielp bij mij wel.
    Maar dat zal ook niet veel helpen het hoort er gewoon bij.
    Het is gewoon een zeurend gevoel wat heel vervelend is.

Veel liefs

4. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Als ik wat flauw word (misselijk dus) eet ik een klein toetje of wat vla...

5. Farida

Farida Lid

3 jan 2007
    12
    0
    0
    rotterdam
    ik drink meestal water..
    Zelf heb ik ook echt zo een hongergevoel, maar als ik eet lijkt het net of mijn eten in een grote ton wordt gegooid. Ik eet echt veel en 5 minuten erna lijkt 't net of ik niet heb gegeten. Ik drink daarom nog water erna als ik nog een hongergevoel heb, want water geeft mij wel een gevuld gevoel en dat is het enige waar ik niet echt misselijk van word..

6. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Hihi, die hongerklappen komen me zeer bekend voor! Gelukkig wordt het vanzelf minder (heb je nu geen bal aan!)
    Niks eten wordt je misselijk van, had ik ook. ik nam dan een appel of banaan. Die appel neutraliseerde het maagzuur ook wat aangezien mijn maag op zijn kop stond van een rennie. Banaan helpt tegen de misselijkheid (maar ja, die poep na een aantal bananen....)
    Een neutrale drinkbouilllon is ook altijd ff lekker. ik had zelf behoeffte aan zoute dingen.
    Mocht die misselijkheid nog lang aanhouden, denk dan eens na over acupunctuur. heb ik in mijn 14e week gedaan en was na 1 behandeling al niet meer misselijk.
    succes

7. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    Ik heb juist totaal geen honger, heb wel raar gevoel in mijn maag, maar het idee aan eten maakt me juist misselijk.
    IK eet maar wat crackers en yochurt, gelukkig heb ik genoeg reserve, dus kan wel wat missen :)

8. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Hier ook de hele dag door honger.... probeer het te redden met wat fruit, ontbijtkoek en evergreen koekjes..... steeds wat eten en dan kan ik er weer 2 uurtjes tegenaan

9. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    houd het idd zoveel mogelijk bij gezonde dingen. Anders moet je na de bevalling zo hongeren om weer wat fatsoenlijk in je lijf te passen!

10. Bren

Bren Lid

5 feb 2007
    6
    0
    0
    Vertegenwoordiger
    Rotterdam
    Ik heb ook zo'n honger! ik zou de hele dag wel kunnen eten.... en dan vooral pizza en oude kaas! erg slecht en ik doe het ook niet.

11. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik had het in het begin van de zwangerschap ook. Is nu gelukkig over. Wat helpt is vaak kleine beetjes eten, en ik ging ook vaak vroeg slapen omdat ik er gek van werd.

Deel Deze Pagina