ik open dit topic omdat ik even geruststelling zoek . Ik drink vanaf de terugplaatsing pure granaatappelsap iedere dag. Ik vind t ontzettend smerig, maar het gaf me een goed gevoel. Inmiddels ben ik ruim 12 weken zwanger en drink ik t nog steeds. Ik moet er wel echt mee gaan stoppen. Er komen een paar vakanties aan en ik kan niet met mijn koeltasje met granaatappelsap in het vliegtuig elke keer. Het probleem is alleen dat ik het echt doodeng vind. Ik durf t niet.. heeft er iemand dit ook gedaan en gewoon mee gestopt?
Ik at na mijn eerste miskraam dagelijks een hele granaatappel. Toen ik zwanger werd, begon de misselijkheid al vrij vroeg. Met 6 weken. Ik kon echt niks hebben. Ben er gewoon mee gestopt en alles is goed blijven gaan jij bent al een stuk verder en hebt de risico weken achter de rug. Ik denk echt niet dat stoppen kwaad kan hoor. Granaatappel(sap) is toch ook meer bedoeld voor een betere vruchtbaarheid/bevruchting? Als je het echt moeilijk vindt, dan maar voor je gevoel af gaan bouwen Ik zou me eerlijk gezegd niet zo druk om maken
Bij de zwangerschap van J dronk ik het ook, en ben dr na 12 weken mee gestopt toen mn pak leeg was. Deze zwangerschap helemaal niet gedronken. Succes!
Hier zelfs bij positieve test alleen nog maar de fles opgemaakt en daarna niet meer gedronken. Probeer erop te vertrouwen dat het hartstikke fijn wonen is in je buik, en dat je kindje echt niet alleen blijft zitten voor de dagelijkse portie granaatappelsap Fijne zwangerschap!!
dankjewel voor jullie reacties! Ik heb besloten om het te gaan afbouwen. Dus vandaag de eerste keer niet. Krijg echt paniekgevoelens bij t idee, maar ik moet wel en jullie verhalen doen me goed .
Ik herken het zo! Ik had het bij mijn zoontje ook. Toen gingen we toen ik 20 weken zwanger was naar een hotelletje en was ik het vergeten mee te nemen. Ik was helemaal in paniek!! Uiteindelijk de hele zwangerschap granaatappelsap gedronken. Nu heb ik het tot 8 weken gedronken en vergat het daarna. Dus heb het niet zelf hoeven stoppen wat dat betreft.
Het schijnt goed te zijn voor de doorbloeding van de baarmoeder en daarmee de innesteling te kunnen bevorderen. Mss is t onzin, Maarja ik ben er nu mee begonnen sinds de terugplaatsing dus vandaar mijn angst. Ik doe het nu inmiddels 2 dagen wel, 1 dag niet. Drama die ene dag, maar t lukt wel . Na deze week ga ik om de dag.
Je zegt het precies goed. Het bevorderd de innesteling. Dat is bij jou allang gebeurd Goed dat je afbouwd. Het is wel goed voor je gezondheid hoor maar voor je zwangerschap doet het niks. Overigens snap ik je wel!
Ah oke dat wist ik niet, nou misschien heeft het dan toch geholpen aangezien je baby is ingenesteld. En er zitten nog antioxidanten in ook, dus wel gezond.