Heeft er iemand ervaring met cremes voor striae. Begin nu al te merken dat ik die lelijke strepen krijg, pas stond de zon op mn buik en dan glimmen ze helemaal op :x Dit wil ik dus echt niet als ik straks weer een bikini aankan! Weet iemand uit ervaring van na de bevalling of er een creme is die geholpen heeft? pleassse help me!
Ik heb de crème van Vichy geprobeerd, maar die helpt dus niet. Bij de tweede nam ik olijfcrème uit de bodyshop, hielp ook niet. Bij de eerste was het iets van de apotheek zelf, en hielp ook niet. Ik ben een wandelend stuk marmer
een wandelend stuk marmer hahahaha als je het zo zegt kan ik er om lachen maar als ik er naar kijk kan ik wel janken want ik ben met mijn 20 weekies ook een en al parelemoer groetjes en bedankt voor de tips
ik vrees dat je er niks tegen kan doen. Ik heb het ook gekregen bij de 1ste, maar dat is een eind weggetrokken. Maar dat er smeerseltjes voor zijn die werken is nog niet bewezen. Dus je kan alles proberen en als je geen striae hebt, kun je altijd zeggen dat het geholpen heeft.
Ik ben ook bang dat eigenlijk geen enkel zalfje hier tegen werkt. Ik smeer ook al vanaf het begin van mijn zwangerschap met cremes die beweren dit tegen te gaan, maar ook ik heb al een paar strepen ontdekt! Mooi is inderdaad anders, maar onthoudt dat bijna iederen zwangere vrouw ze wel krijgt. Er is maar een select groepje zwangere vrouwen die dit bespaard blijft Voor mezelf vindt ik dit wel een schrale troost, en het trekt mettertijd voor een groot gedeelte echt wel weer weg... Althans, dat het niet zo direct meer opvalt.....
ik gebruik weleda baby olie en zwangerschaps olie ook heb ik zwitsal voor de buik gebruikt. maar niks helpt. en ook ik heb ze over mijn onder de navel niks aan te doen denk ik. ik hoop dat ze wat bij trekken
Vooral jonge vrouwen krijgen ze hoe jonger hoe erger.. moet zeggen dat ik ze alleen supererg op mn borsten had heb gejankt.. maar nu zijn ze eigenlijk al zo goed als verdwenen een klein beetje op mn heupen nog das gekomen in de week dat ik overtijd was zonde maja ze zat lekker daarbinnen... mn buik is bespaart gebleven gelukkig.. tsja je kan er niks tegen doen ja wel gewoon creme smeren dat het enigzins soepel blijft maar bespaar je de moeite hoor die cremes werken niet....
Ik heb Olivia gebruikt, (olijf)olie tegen zwangerschapsstriemen... of het daardoor komt weet ik niet maar ik heb ze niet
vanaf wanneer komt de striae eigenlijk ongeveer? ik heb er nu dus totaal geen last van nog. maarja heb een darmprobleem en mijn buik zwol af en toe al vreselijk op. die is denk ik al uitgerekt
Strea,s komen meestal pas rond de 6de maand van de zwangerschap voor en door vooral dat de baby een groeispurt maakt, gaat je buik ineens veels te hard met groeien. En dat is ook de oorzaak dat je die strea,s krijgt. Echt smeren zou echt een hoop helpen, maar als je er gevoelig voor bent krijg je ze echt toch wel! Ik heb ze ook in mijn eerste zwangerschap echt overal gekregen, borsten benen, buik, armen en onder rug! En ik vond het in begin afschuwlijk, maar een schrale troost hoor, want als je lichaam weer in een redelijke normale positie komt dan worden ze wit en minder opvallend. Weet wel dat het en proces is van acceptatie is en meer niet! En er zijn zoveel vrouwen die ze hebben dus e zijn ook echt niet de eenigste. Wat ik momenteel nog erger aan mijn lichaam vind dat ik spataderen heb gekregen en ik vind het doodeng om ze weg te laten halen, maar goed die vind ik 10 keer erger dan die strea,s. Groetjes anna
ik heb die ook gebruikt nu weer. toen smeerde ik alleen mijn buik vaaaak in helemaal geen marmer en had ze juist op mijn boven benen en billen . dus nu smeer ik maar alles in
Ik gebruik calendula zalf en dat werkt goed, ze worden al iets vager. Het is eigenlijk littekenzalf, maar het werkt dus ook voor striae.
Je kan niks er niks tegen doen als ze er al zitten. Ze worden wel lichter van kleur en blijven dus niet rood/paars. Bij een donkere huid blijf je ze wel beter zien. Preventief kan je smeren, masseren en wisseldouches gebruiken. Maar het gaat ook om aanleg en zelfs leeftijd heeft invloed. Hoe jonger je bent hoe meer kans je hebt, omdat je buik dan nog niet zo opgerekt is zeg maar. Gr Tamar