Pff zit er even doorheen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Meryl, 20 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Gisteren zei ik het nog tegen mijn vriend...'zo blij dat ik een beetje uit die nare periode begin te krabbelen' (lees: zwangerschapskwaaltjes)...kom weer lekker de deur uit...gisteren genoten op het terras met een vriendin...en weer voor het eerst fietsen vanwege iets meer energie....heerlijk gewoon met dit weer! Voelde mezelf weer beetje terug.... :whistle: zelfs even 'on top of the world'..

Ga ik gisteren naar bed, word ik toch opeens ontzettend ziek....intens misselijk (bang om op te staan om een emmer te pakken/proberen in te houden) en niet eerder zulke erge buikpijn gehad...was alleen thuis en heb echt liggen kermen van de pijn.... :( er spoken meteen allerlei gedachten door je heen: 'als het maar niets te maken heeft met de vruchtwaterpunctie van afgelopen dinsdag'... :( ). Vervolgens toch naar het toilet gerend, kon niet meer...heb echt mijn hele maag leeggespuugd.... :pale: (volgens mij hebben de buren mee kunnen genieten) :oops:
    Al mijn gezonde slablaadjes, fruitsapjes...tot aan het ontbijt eruit...(snik).....hoe lang nog allemaal?? pffff....

Sorry voor mijn geklaag, zit er ff doorheen....(thanx for listening ladies, lucht toch op ergens) ;)

2. Nonnie28

Nonnie28 Actief lid

18 nov 2008
    159
    0
    0
    Woonbegeleider
    Amsterdam
    Kan ik me helemaal voorstellen hoor! Misschien is het gewoon een nare buikgriep hoor. Een aantal weken terug heerste er enorm zo'n soort griep hier in de omgeving. Enorm spugen, diarree en dat is na een dag of twee over. Alleen heb je er nog wel een paar dagen last van, geen eetlust en slap. En als je het niet vertrouwd, gewoon je VK bellen hoor. Probeer wat lichte dingetjes te eten ( cracottes zijn lekker en licht).

Ik ben de eerste 18 wk ook heel ziek geweest en ben zo blij dat dat klaar is. Dan kun je ook genieten, en das best lastig als je zo beroerd bent, ik schaam me niet om dat te zeggen. Doe lekker rustig aan, gewoon je bed in en veel slapen als dat kan.

Lfs Non

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Bah kan me voorstellen dat je er even doorheen zit. Heb je zo mooi kunnen genieten en dan dit. Dacht ook aan een buikgriep. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt. Want dit is ook niks. En helemaal met het mooie weer balen natuurlijk.

4. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Bedankt dames!

Kom net terug van de vk (had toevallig een standaard bezoek), alles klonk en zag er goed uit m.b.t. de baby...ben ook zelfs 1 kilo aangekomen :)
    Zij dacht ook aan een buikgriep of misschien het ijsje dat ik gisteren heb gegeten...gelukkig zit de baby lekker veilig in de vlies en kunnen de samentrekkingen van de buik bij het overgeven geen kwaad (had echt een keiharde buik gisteren).

Heb net allerlei lichte dingetjes gehaald en lekker wat fruit....ga vanavond lekker een boterhammetje eten. Nog even rustig aan...

Soms is het zo naar omdat het in totaal al een aantal weken duurt...dan merk je dat je een beetje op begint te raken...dan hoor je het hartje weer en kan je er weer tegen aan! Thnx again! :)

Deel Deze Pagina