hoi hoi, ik heb sinds een paar dagen op de plekwaar de kleine zat met de echo met zijn beentjes.telkens een soort prik gevoel die duurd maar heel even en dan na een paar seconde weer z'n prikje.zou het kunnen dat ik de kleine voel bewegen(donderen het was echt super actief op de echo)het is ook echt maar een paar keer en dan is het weer over.ik weet dat het vroeg is maar bandenpijn is het niet want dat weet ik hoe dat voeld. wie herkent dit?
Hoi Monique, Ik heb denk ik hetzelfde hoor, die prikjes/ steekjes in de onderbuik! Ik schuif het zelf op het groeien van de baarmoeder eigenlijk. Wat ik soms ook voel zijn zo af en toe kleine kriebels in mijn buik, en daarvan heb ik wel het idee dat het de baby is. Ze weten ons wel in twijfel te brengen, die kleine in onze buik! Groetjes Esmeralda
dat kunnen ze zeker.maar ik vind het zo vreem want de groei van de baarmoeder voeld bij mij echt als ongi krampjes.dus dit was weer helemaal nieuw voor me ik loop ook al van dat kan nog niet enz enz maar een echte verklaring heb ik er ook niet voor
ja hoor das de kleine,,weetje heel veel zeggen neee dat kan nog niet ecs ecs maar echt je voelt zelf het beste wat je voelt ik voelde het met 16 weken echt flink schoppen ,,geniet van alle gevoelens
Ik heb het schoppen nooit ervaren als prikjes, meer als plopjes of een trillende zenuw. Over een tijdje wordt het steeds sterker en dan pas kun je zeggen of het de kleine was of niet.
jah ik ook idd een gevoel als een zenutrek,, en duwnd gevoel,in het begin een soort kietelend gevoel inmiddels zijn die gevoelens over gegaan naar schoppen hahahaha
Haha ja heuse ik-zal-je-eens-laten-zien-hoe-hard-ik-kan-schoppen schoppen En dan het liefst tegen mijn ribben, maag of blaas...
hahahaah ja vlinder48 hoe lang ben je zwanger? bij mij is het nu dat ze mijn blaas ook al raakt,,jah het groeit zo snel
ja precies op de plek waar de kleine zat met de beentjes op de echo dus daarom.en ik geniet echt heel erg gister weer spullen gekocht haha.nee ik kan het van de daken schreewen.
27 weken... Hij heeft echt een mega groeispurt gemaakt, dat zal je zien bij je eigen kleintje straks!
ja lijkt me echt geweldig,,ik vind het vanaf 20 wkn echt hard gaan ,,, en blusvrouw leuk dat je spullentjes gekocht hebt ,lekker doen hoor
De kleine heeft zoveel ruimte dat het elke dag anders en op een andere plaats ligt dus dat zou niet zo hoeven zijn. Ook ik heb de eerste schopjes als plopjes en vlinderfladders ervaren en niet als teekjes. Een baby is immers niet scherp.... De eerste baby kun je zo voelen met 16 wekenmaar kan ook langer duren. Hier voeld ik de 3e met 12 weken maar echt als lichte fladders en ook echt niet elke dag. Ik herkende dit gevoel va mijn vorige zwangerschappen. De verloskundige ze datdat inderdaad kon voorkomen als je placenta achter ligt en je meerdere zwangerschappen hebt gehad waardoor je spieren wat slapper geworden zijn.