schopjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Luannie, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Maryam: nee ik voelde hem wel haha dus ik keek haar aan en ze zei 'ja dat was inderdaad een schopje' maar dat was gisteren bij de VK ;)

2. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    leuk!

Ben benieuwd wanneer ik de schopjes of plopjes ga voelen, nu ben ik al happy alleen met het "duwen" hihihi

3. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    nou ik ben er ook uit hoor!! vandaag een pretecho gehad!
    De reden dat ik nog niet echt "hard" geschopt wordt is omdat mijn placenta aan de voorkant ligt!
    ook is het zo dat de kleine met zijn beentjes bij mijn blaas ligt.. die voel ik altijd wel duidelijk! :D

4. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Hier ook placenta aan de voorkant! Maar vandaag op de bank nu toch een FEEST in mijn buik :D was heerlijk!

5. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    ja haha!! ik voel het ook alleen van onderen... niet echt een schop zeg maar... plopjes ook niet echt meer... Maar goed dat kan dus kloppen doordat ze als een soort kikker ligt met de beentjes naar onderen. en daardoor voel ik nog weinig voor in mijn buik.. Je kan het af en toe wel voelen vanaf de buitenkant, mijn man kan haar af en toe ook voelen.

Ze moet ook iets meer kracht hebben om voor in mijn buik te schoppen en stompen omdat daar ook nog een placenta ligt... :D

6. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    vind het alleen raar. een paar dagen heb ik hem echt over de hele dag heen voelen schoppen. de laatste week voel ik hem soms alleen 'langs me buik gaan'. net of ie met zn elleboog ofzo langs me buikwand gaat. ik voel hem echt veel minder deze week. ik had juist verwacht dat het meer zou worden..

Deel Deze Pagina