hallo allemaal zoals alle zwangere vrouwen voelt iedereen het schoppen van je baby maar bij mij voelt het wel heel raar soms het schopt heel vaak achterelkaar als een trommel. zijn dat normale schopjes?
Ik heb idd gehoord dat het zo kan gaan/voelen. Ik keek een tijd terug naar bevallingsverhalen en toen vertelde en vrouw dit ook. Ze zij: ik weet niet wat de baby aan het doen is, maar schoppen kan ik het niet noemen. Het gaat trrrrrrrrrrr (heel hard en snel achter elkaar.) grappig
Kan. Je blijkt toch niet de enige gelukkig Geniet gewoon. Beter zo dan als je de baby niet voelt toch.
Hier voelt het ook weleens zo. Nu is het vaak toch meer losse schoppen en duwen, maar eerder had ik ook niet altijd een idee wat het was. Soms het idee alsof de kleine met zijn vingers aan het kietelen is
kietelen dat niet. het voelt wel heel raar aan ik kan het ook zien bewegen dan gaat het heel snel heen en weer ook niet harde schopjes maar wel iets zachter. kunnen jullie dat ook de baby uitdagen als ik dan over me buik vrijf of tik. dan schopt het terug wel grappig.
Ik heb regelmatig een hele harde trilling in mn buik (net zo snel als een trillend ooglid). Vaak volgt er dan een hoop geduw en gepor.. Heb hier vaker over gelezen en het schijnt normaal te zijn. Gekke kindjes..
Heel herkenbaar! Voel ik ook regelmatig. Voelde ik bij de eerste ook en nu weer. Zal dus wel normaal zijn, aangezien mijn eerste kerngezond ter wereld is gekomen
Hier is het heel ritmisch de laatste tijd en ik denk stiekem dat hij dan de hik heeft ofzo maar dit heb ik nooit zo in de eerste zwangerschap gevoelt, verder geeft hij ook regelmatig flinke porren alle kanten uit en schopt hij flink met de benen zonder ritme