Hoi hoi! Ik snurkte eigenlijk nooit (mijn man wel ha ha!). Maar het is me opgevallen dat, sinds ik zwanger ben (eigenlijk vanaf de 5e maand) ik vreselijk schijn te snurken 's nachts. Mijn man maakt me echt herhaaldelijk wakker. Zou dat met de zwangerschap te maken kunnen hebben of is dat een rare vraag? Voorheen snurkte ik alleen wel eens als ik bijv. op mijn rug lag te slapen, maar zodra ik me dan op m'n zij of buik draaide, hield het op. En als ik dan wat lag te snurken, dan was het vrij zachtjes. Nu maakt het dus niks uit, op de zij of hoe dan ook (buik niet meer natuurlijk) schijn ik echt hele bossen om te zagen. Herkenbaar of niet?
Jaaaaaaaaaaaaaa, hier nog 1 :-D, man is nu af en toe zelfs op de bank aan het slapen omdat hij er niet meer tegen kan. Ik ben eens gaan googelen en het schijnt idd een echte zwangerschapskwaal te zijn: doordat je meer vocht vast houdt zetten je neusslijmvliezen uit en ga je makkelijker en harder snurken :-D. De oplossing heb ik er niet voor helaas...Alhoewel neusspray misschien zou kunnen helpen. En oordopjes voor onze arme partners . groetjes, Marit
nou ik owrd gek van me vriend is die dan ook zwanger? whahaha ik zelf snurk niet maar ik lig wakker door hem ag ik sliep toch al niet 2 uurtjes per nacht en dan hoor je hem zagen
Aha, dus herkenbaar! Gelukkig maar hihi! Wat ik bijv. ook las op internet is dat dit ook gepaard kan gaan met verhoogde bloeddruk tijdens de zwangerschap. Maar mijn bloeddruk is juist uitstekend tot nu toe (meestal 110-70), dus daar maak ik me geen zorgen over
Ja hoor, hier ook tijdens de eerste zwangerschap, toen even niet en nu weer terug. Ach, gaat vanzelf wel weer weg!
hier hetzelfde (schijnt) ik lig er niet wakker van LOL! mijn man snurkt ook maar die snurkt alleen op zijn rug dus is een kwestie van doorrollen haha Ik heb ook gehoord dat het door vocht vasthouden komt, dat kan wel kloppen ik houd het nu al erg vast en hoorde mijn man wat erover zeggen maar die slaapt overal doorheen dus die heeft mazzel!
Ik heb ook vorige week de hele week gesnurkt het is nu weer over! Was ook wel beetje verkouden dus denk dat t daarvan is geweest
Ik snurk ook! Wilde me man eerst niet geloven, heeft hij me gewoon een keer s'nachts opgenomen met zijn telefoon Echt erg
Das wel heel erg hoor. Ik snurk ook veel erger, snurkte voor de zwangerschap ook wel maar dat was nog beschaafd. Nu gaat het hele regenwoud eraan. Ik ga denk ik die dingen proberen van de reclame die je neusgaten meer open zet kijken of die dingen werken. (ben effe kwijt hoe dat heet)
Hier nog 1 die opeens blijkt te snurken .. ik altijd maar zeuren tegen mijn vriend als die me weer eens wakker houdt met zijn gesnurk (vooral als meneer een biertje heeft gedronken) en nu is het Revenge time!
hehe hier ook n bomen zager! begon al vroeg in de zwangerschap zelfs toen me vriend en ik bij elkaar waren nog. Hij werd er echt gek van haha, maar schijn t nog steeds te doen. (mn dochtertje zegt dat ik lawaai maak dus)
Ik bleek ook te snurken tijdens mijn zwangerschap! Don't worry, het gaat weer over na de bevalling! (je hebt dan ook veel minder tijd om te snurken, haha )