hoi meiden, ik ben op dit moment 7 weken en 3 dagen zwanger van ons 2e kindje en heb steeds als ik opsta steekjes in mijn rechterlies. nu heb ik bij mijn zoontje veel last van bandenpijn (zat op dezelfde plek) gehad. maar het kan toch bijna niet dat ik dat nu al weer heb? het lijkt me zo vroeg. is er nog iemand die dat al zo vroeg heeft?
Het kan hoor! Ik had het al rond 5 weken zwangerschap! Voelde ook als banden maar vondt het erg vroeg en heb daarom ook mijn vk eens nagevraagd. Die bevestigde dat het gewoon de banden zijn
Hier ook beide keren rond de 6 weken, vreselijk Ik merk nu ook weer heel goed als ik in een groeispurt zit (of ja, eigenlijk de kleine).. ik ben er gewoon een paar dagen tot een week niet lekker van
hier ook al heel vroeg pijnlijke banden. soms echt zo erg dat ik er niet van kon lopen....schijnt bij de tweede ook wat sneller voelbaar te zijn... maak je niet druk hoor! het hoort er allemaal bij daar moet je van genieten *sarcastisch ondertoontje*
Hoe voelt dat eigenlijk? Ik had vannacht een enorme steek in mijn lies/onderbuik toen ik me wilde omdraaien, kan dat bandenpijn zijn?
dank voor jullie reactie. @ ukki ik zie het als een goed teken dus ik ga er toch van lekker genieten (op tijd rusten haha)
Ik had het ook met 5 weken. Voelde erg naar en werd er erg bang van maar toen ik hoorde dat het bandenpijn was vond ik het gelijk niet erg meer Geniet van je zwangerschap!