Geslachtsbepaling voor de 16 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lovelylonnes, 10 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Wie heeft hier ervaring mee en waar doen ze het? (ik woon in brabant)

ben nu 13 weken en mn volgende afspraak is pas weer bij 17 weken, dan willen ze misschien wel kijken in het ziekenhuis, maar mijn opa is ernstig ziek en wrs haalt hij dat niet meer. Het geslacht is dus het laatste wat ik hem mee zou kunnen geven.....

Beetje dubbel verhaal dit dus, maar dan snap je waarom ik het geduld niet op kan brengen te wachten tot de 20 weken echo ;)

Alvast bedankt

2. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Voor de 16 weken is het echt gewoon heeeeeel moeilijk te zien en hebben ze het nog best vaak fout, helaas.

3. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Ik heb met 15 weken een geslachtsbepaling laten doen. Het was niet mijn bedoeling om al zo vroeg een afspraak te plannen. Maar toen ik een afspraak maakte gaf de echoscopiste aan dat zij het al met 15 weken kon zien. Ik ben bij Babyimage in Zundert geweest. Zij heeft ook een praktijk in Gorinchem.

Ze zag meteen al dat er een meisje in mn buik zit. Met de 20 weken echo is dit bevestigd door een andere echoscopiste (we hadden haar het geslacht niet verteld). Een collega van mij is ook bij haar geweest en is ook tevreden over babyimage.

Wat een mooie gedachte dat je je opa wilt vertellen of er een jongen of een meisje in je buik zit. Heel veel sterkte met je opa!

4. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Thanx Noukje! Heb meteen een afspraak bij hun gemaakt!

5. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Alvast veel plezier!

6. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Bij mij konden ze het niet zien op 16.3 weken! Duidelijk de benen open, maar geslachtsdelen waren nog niet volledig ontwikkeld

7. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hier bij 16 weken en 4 dagen :) bij baby-visie een meisje en dat werd ook bij de 20 weken echo bevestigd :D

8. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    hier was het bij 17 weken nog niet helemaal duidelijk te zien..
    hopelijk bij jou wel, want is nog een mooi iets om aan je opa mee te geven!

Deel Deze Pagina