Hallo allemaal! Een heel aantal weken heb ik me aangemeld voor de kruidvat-pas en aangegeven dat ik zwanger ben, met als 'grote doel' de zwangerschapstas van deze winkel Tot op heden heb ik echter nog geen afhaalbericht ontvangen.. Bij welke week konden jullie de tas ophalen? Ik ben nu zelf 29 weken.. Liefs LadyT
ik ben nu 32 week en heb hem ook nog niet. ze zeggen 2 maanden voor de bevalling en ergens anders op hun site staat weer een paar weken voor de bevalling, dus ik wacht nog even af.
Ik heb de mail vorige week gekregen (week 32) en heb de tas opgehaald. Er zat in een klein pak kruidvat newborn luiers, flesje, zinkzalf.
Ik heb deze ook met 32 weken ontvangen! Je kunt ook bellen en dan zetten ze het tegoed op je kaart, heb je geen bonnen nodig!
Kunt niet bellen ik werk daar. Was toevallig laatst een vrouw in de winkel die stond op het punt van bevallen. Ze zei ook dat ze aan het wachten was en geen bericht kreeg. Heb toen met haar geprobeerd of het al ging en dat lukte gewoon. Dames over de 30wk raad ik aan om gewoon te proberen en als het niet gaat de spullen gewoon daar laten Ook hebben we vaak problemen met voorraad van de flesjes of luiers!
ik mocht hem met 32 weken ophalen, maand 7 wordt er aangeven op de site dat je dan een ophaal bericht krijgt
Zelf geen Kruidvat-tas aangevraagd, maar de doos Felicitas Zwanger... Iemand ervaring wanneer deze kan worden opgehaald? Krijg wel steeds het tijdschrift van Wij.
Felicitas was hier al erg vroeg. Het was hier nog voor de 4 maanden. De blije doos kon ik 2 weken geleden ophalen en blijkbaar moet ik voor de kruidvat-tas nog even wachten!
Ik had me ook opgegeven voor de kruitvat tas, heb hem alleen nooit gekregen. Paar mailtjes gestuurd, het zou geregeld worden maar helaas niks ontvangen.
Ben benieuwd.. ook al weet je al wat er in zit, haha, ben gek op cadeautjes. Wel weer jammer dat het dus wéér fout gaat bij Kruidvat.. ze zijn juist overgestapt naar die tassen omdat die dozen niks waren (wat ik hier las, ik kreeg een goed gevulde doos destijds).
Ik kreeg met 32wk een mailtje dat ik de tas met inhoud mocht ophalen en ik heb hem vorige week pas opgehaald. Je krijgt een fleurige kruidvat tas, een flesje zinkzalf, een flesje voor de baby en een pakje kruidvat luiers (18stuks).
Deze heb ik deze week opgehaald (met 23 / 24 weken zwangerschap) bij de Etos! Toen ik thuis kwam had ik nog een voucher in de brievenbus, dus mag hem nog eens ophalen haha
ik ben nu 32 week zwanger en kreeg nu een mail dat ik de tas kon ophalen van t weekend maar ff doen dan...
Ik heb vorige week een mail gehad en gelijk opgehaald. Ik was eerst in november uitgerekend dus ik denk dat het nog daarvan was. Dus 2 maanden van te voren!
Ik moest wel drie keer terug naar de kruidvat voordat ik alle spullen had. Niets was op voorraad en moest het zelf in de winkel gaan zoeken. Maar wel echt dingen waar je wat aan hebt, van mij hoeft er echt geen alcoholvrij bier in een zwangerschapsdoos, bijvoorbeeld.