Ik ben nu 11 weken zwanger. Dit is mijn 4e zwangerschap. Wat ik nu steeds vaker merk is dat als ik een iets volle blaas heb en ik lig op mijn rug, ik dan een hardere soort van bal voel in mijn onderbuik (met mijn handen). Het zit ong. 5 cm onder mijn navel (mijn navel ligt iets lager dan gemiddeld). Wat kan dit zijn ? Ik dacht eerst de baarmoeder, maar is dat niet wat vroeg om al zo "hoog" te zitten? Bij mijn 3e zwangerschap zat mijn baarmoeder met 12 weken overigens al 2 vingers boven mijn schaambot. Wie weet dit?
tja, het kan denk ik best je baarmoeder zijn, denk dat het per zwangerschap heel erg verschilt en omdat het al je vierde is, gaat het nu mssn wel sneller... zeker weten doe ik het ook niet... als je je zorgen maakt gewoon de vk even bellen.
Ik maak me gelukkig geen zorgen hoor En volgende week heb ik weer controle bij de gyn. Maar dacht dat misschien iemand hier het wist haha
das heel goed mogenlijk hoor!!!ik was met 15 weken op controle en me baarmoeder zat dus al bij me navelmaar is dus ook mijn 4de zwangerschap
Hier het ik precies het zelfde gehad. Het is je baarmoeder,dat komt omdatals je blaas vol zit je baarmoeder omhoog drukt.