hoi, nog een berichtje....wilde t bij de vrogie zetten maar dit lukte nietmeer. ik heb echt af en toe als de kleine erg druk is recht of links onderin m`n buik,dat t zeer doet,net of ie ergens tegenaan schopt een spiertje ofzo.. T lijkt op steekjes en is als ie wat rustiger is weer weg.of is t weer bandenpijn? de kleine ligt nog lekker met de voeten naar beneden,trapt op mijn blaas en af en toe van die schokjes door mijn vagina........is dat normaal? t is alleen als t kindje erg druk is dat ik van die schokjes heb. zijn nu 27wkn en 2 dagen. groetjes miep ps heb erg veel aan jullie adviezen,ben blij dat jullie er zijn!
Hoi miep, Ja dit zijn je banden, als je kindje lekker naar beneden ligt te trappen krijgen vooral de banden in je liezen,vagina en je zijkantjes het goed te verduren! Geen zorgen je kindje kan niets kapot trappelen hooguit beurs #-o Imke
hoi immie, gelukkig datt t geen kwaad kan,hebben een pretecho gehad vanmiddag en de kleine ligt op t moment met zijn billen op mijn blaas....en inderdaad zodra hij trapt krijg ik weer van die schokjes/raar gevoel oa in mijn vagina...t kan toch echt niks kapot trappen daar? Verder heb ik op de plek waar t kindje ligt opeens beetje vlekkerige huid,kan dit door t oprekken komen?heb nog geen striae gelukkig! fijn weekend groetjes miep