40 Weken vandaag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Spidy, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spidy

Spidy Actief lid

6 aug 2012
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Titel zegt het al... 40 weken en ben het zo zat!

As vrijdag word ik gestript als ze er nog niet is.
    Ik verveel me, ben ontzettend nieuwsgierig en ook een beetje angstig.
    Wanneer gaat het gebeuren?!?
    Steeds voorweeen maar het zegt allemaal niks.

Nog meer in deze situatie?

2. mamamarcella

mamamarcella Actief lid

17 jan 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben niet in dezelfde situatie (was het maar waar) maar weet van de eerste twee hoe spannend dat het is. Ik wil je dus succes wensen met het wachten. Wel fijn dat je ze gaan strippen dat heeft bij mijn tweede goed geholpen, 17.00 uur gestript en 23.50 was ze geboren. Succes meid!!

3. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ik ben vandaag 41 weken.. gisteren gestript, slijmprop verloren en had echt flinke weeën maar die zijn vannacht ineens gestopt. En ja, nu ben ik er ook helemaal klaar mee! Het is zo jammer dat je zelf helemaal niks kunt doen om het op te starten. Als hij er vrijdag nog niet is word ik dan opnieuw gestript. En ondertussen blijven we maar weer afwachten...

4. Humava

Humava Niet meer actief

Ik zit ook niet in dezelfde situatie maar kan me voorstellen dat je het helemaal zat bent. Mijn dochter is geboren met 40+4 en ik was het met 40 weken ook zooooo zat! Succes met de laatste loodjes. En ik hoop dat jullie snel je kindje in armen hebben.

5. Humava

Humava Niet meer actief

@hippydepippy ook jij succes met de laatste loodjes! Ik hoop voor je dat je weeen snel weer op gang komen en doorzetten.

6. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Ik zou totaal het tegenovergestelde hebben denk ik!
    al mijn kinderen zijn te vroeg geboren en ook allemaal ingeleid...

En ik had juist heel graag gehad dat ik in spanning had gezeten van wanneer begint het nu, en mn man moeten bellen dat hij naar huis moet komen enz...

Had me heel spannend geleken! Maar is omdat ik die ervaring niet heb, en graag had willen meemaken!
    Dus ik benijd je juist ;)

7. Spidy

Spidy Actief lid

6 aug 2012
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hippydepippy spannend zeg. Hoop voor je dat het snel doorzet. Al dat voorwerk maakt zo onzeker. Vermaak je je eigen nog?

Lovemy2kids ook begrijpelijk. Maar wachten met allerlei klachten en weinig leven maakt echt onzeker.

Humava: thnx voor je antwoord. Ongeduld is vreselijk.
    Als ik te lang zit of lig heb ik enorme last van m'n bekken, loop ik te lang krijg ik harde buiken. Is zo ook nooit goed :)
    Zie wel dat je zwanger bent. Gaat alles goed?

8. Spidy

Spidy Actief lid

6 aug 2012
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamamarcella: dank je. Hoop dat strippen hier ook werkt. Zal wel teleurgesteld zijn als alles nog potdicht zit.

9. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    spidy,

ik zit in precies dezelfde situatie.
    ben vandaag uitgerekend, heb al een week lang last van voorweeen wat niet doorzet. Last van bekkeninstabiliteit...
    en ik slaap dus ook nog amper.

ik ben het echt meer dan zat, en wil dat de baby NU komt :p

gister bij de VK geprobeerd te strippen, kon nog niet. wel een verweekte baarmoedermond en een kleine cm ontsluiting, maar daar loop ik al een week mee en het blijft hetzelfde.

Vrijdag moet ik weer naar de VK, ik hoop dat ik dan gestript kan worden.

10. Spidy

Spidy Actief lid

6 aug 2012
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Citroen: ooh echt precies hetzelfde. Wat balen dan he dat strippen niet lukt. Was er te weinig ontsluiting om te strippen?
    Ik slaap ook zo slecht vanwege m'n bekken. Bah!

Vrijdag ook weer strippen dus. Hoop dat het bij ons beide zin heeft of dat het daarvoor al doorzet.

Lees dat je ook pcos hebt en in de mmm hebt gezeten. Wat fijn dat het nu spontaan gebeurd is zeg!

11. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Morgen 41wk...strippen is nog niet moglijk, alles zit nog potdicht. Vlk kan alleen een klein beetje masseren maar verder is het afwachten. Ik heb bijna geen harde buiken of voorweeen, ook nog geen slijmprop verloren.

12. Audrey2014

Audrey2014 Actief lid

24 dec 2013
    335
    7
    18
    NULL
    Flevoland
    Ik ben a.s. zondag dan 40 wk,
    maar oh wat ben ik het zat!
    inderdaad allemaal voorweeen,
    kan bijna niet meer lopen van de bekkenpijn en over strippen of iets dergelijks is totaal nog geen sprake van bij mijn VK
    dus ik hoop heel erg dat ze zelf dan maar voor de 40 weken besluit te komen want ik zie 2 weken hiermee doorlopen dus echt niet meer zitten..

Zo ik heb ook even geklaagt haha

13. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Ja spidy, echt een wonder dat ik nu spontaan zwanger ben!
    Strippen lukte indd niet omdat ik nog niet genoeg ontsluiting heb. Hopelijk vrijdag beter.

Als ik met 41 weken nog steeds niet ben bevallen mag ik kiezen om me elke 2 dagen te laten strippen ( als dat dan lukt ) of ik mag me laten inleiden.
    Zoals ik er nu over denk laat ik me dan inleiden want ik trek het echt niet meer.

Maar ik vind het zo stom van mezelf, want nu we hebben gepraat over inleiden ga ik daar helemaal vanuit. Ik kan me niet voorstellen dat het ieder moment uit zichzelf kan beginnen.
    Maar ik ben vandaag 40 weken, de kans dat de kleine spontaan komt voor de 41 weken is gewoon heel groot, toch? 😋

14. Humava

Humava Niet meer actief

@spidy ja hoor prima lief dat je het vraagt. Last van mn bekken maar ja had ik bij dl ook. Voor de rest een voorbeeldige zwangerschap tot nu toe.

Succes alle dames met de laatste loodjes!

15. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Alle baby's nog steeds binnen boord? :p
    Hier wel helaas

16. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Meiden ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen met het afwachten!! Ik hoop voor jullie dat jullie nuallemasl bezig zijn!

Liefs Lara

17. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Hier wel, 41wk nu. Morgen ctg en echo. Vannacht wel de slijmprop verloren.

Dank je Lara85 :)

18. Spidy

Spidy Actief lid

6 aug 2012
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook nog binnenboord.
    Vandaag wel veel menstruatiepijn. Morgen om 13.00 poging strippen.

19. Moon89

Moon89 Actief lid

18 mrt 2014
    167
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat jammer dat jullie het zo zat zijn..
    Bij mijn eerste ben ik precies met 39 weken bevallen. Van mij had het nog niet gehoeven :) Maar ik moet wel zeggen ik had bijna nergens last van, kon nog goed slapen en was met 38 weken nog gras aan het maaien;)

20. Spidy

Spidy Actief lid

6 aug 2012
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier word niet gestript morgen. Mijn vliezen zijn gebroken. Jeeeee wat een spanning. Wachten op weeen nu :)
    Zie er wel een beetje tegenop

Deel Deze Pagina