Hallo, Met 27wk heb ik een pretecho gehad waarop te zien was dat ins zoontje in stuit lag/ligt. De avond voor de echo heb ik dit gevoeld omdat het behoorlijke pijn deed en ik even niet kon bewegen. Ik heb nog niet gevoeld dat hij alweer terug is gedraaid of dit moet in de nacht zijn gebeurd. Sinds 2wk lijkt mijn buik ook meer gezakt Ik had het zelf al opgemerkt maar heb deze opmerking deze week al 2x gehad dus dit zal dan ook wel echt zo zijn. Hoe kan dit? Ik heb wel vaker na het toilet bezoek dat er nog vocht/urine na vloeit die ik op geen enkele manier tegen kan houden. 1x liep het zo langs mijn been af en dacht ik dat mijn vliezen Mss wel gebroken konden zijn maar in mijn slipje was ook waterige witte afscheiding te zien dus lijkt me niet. Groeten BabyAngel
Hallo BabyAngel, Wanneer je twijfelt over gebroken vliezen is het verstandig om even contact op te nemen met je verloskundige of gynaecoloog. Je buik kan er anders uit gaan zien ten gevolge van indaling, een andere ligging van het kindje of gebroken vliezen. Groetjes Gea